Gå til innhold

JIPPI!! Jeg er gravid :D

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg inn på tråden her :) 3+6 i dag :)

Det er jo tidlig.... men krysser fingre og tær for at alt går bra!! :)

åååå... det er så gøy å være gravid igjen! Gleder meg nesten til kvalmen kommer... he,he...

Får ikke gjort mye fornuftig i dag merker jeg! Sitter bare å gliser :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142805465-jippi-jeg-er-gravid-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere!!

Håper at alt går bra med deg og, ligger bare ei uke før deg :o)

Fant ut for 2 dagersiden....

Merker selv at jeg er litt diffus om dagen, går i butikken med handlelapp men spaserer rett forbi varen jeg skulle ha.

Gratulerer til dere begge. Jeg er 8+4 idag, og føler at det er uendelig lenge å vente på å få kommet over på 2 trimester. jeg er samtidig livredd for at noe skal gå galt. Kan ikke huske at jeg var så nervøs sist. Har første legetime på fredag, så kanskje jeg skal "grine" meg til en tidlig UL.

Grattis Til deg og.

Helt enig at dette sv.skapet føles ut som Elefant sv.skap..... husker jeg suste igjennom det forrige på null komma nix.

Har time i morgen hos legen, så vi får se hva som skjer.

Jeg føler også en større uro denne gang, men det er vel fordi jeg har ett fantastisk kjærlighetsbarn hjemme som betyr ALT for meg.

Husker jeg fikk tidlig UL sist, det var i uke15 tror jeg.

Gratulerer så mye til dere alle! Det er fantastisk å være gravid :)

Jeg er 8 + 4 i dag og var hos legen i forige uke. Hun sa det var for tidlig å komme, så jeg måtte komme tilbake i uke 12. da skulle vi høre på hjertelyd å greier:) Gleder meg veldig til det. Jeg er så heldig å ha gynekolog med UL i samme hus som legen min, så jeg vurderer å bestille meg en time der. Man trengte ikke ha noe plager, eller mistanker for å få det heller:) Kossta 170 kroner da, men det syns jeg ikke var ille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...