Hjertesol Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Lurer på om det er noe galt med hormonene mine. Har vært kjempe kvalm i 5 dager. Erpå butikken og en eller annen lukt fikk meg til å gå veldig fort ut. Den kvalmen kommer i bølger, men folk ser det jo på meg når de er sammen med meg. Murringeri magen, ikke vonde , men følsomme bryster. Har IKM på lørdag, men har negativ test. Tror egentlig ikke at jeg er gravid, og det er ikke første gangen jeg har det slik etter EL heller. Men ikke så ille at jeg blir sittende hjemme. Orker heller ikke spise ting jeg vanligvis liker. Virker som om kroppen går i gravid modus uten at jeg er gravid. Noen som har forslag til ting som kan hjelpe. Har hørt at trening hjelper, men jeg går 3- 4 km hver dag.
lille +gutt Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Føler med deg, var samme her også, tilogmed legen min trodde jeg kunne være gravid. Men tanta kom den Det er vel ønsket ditt om et barn som setter kroppen din i et slikt modus, det samme skjer med meg. jaja... Det kommer vel en dag Har desverre ikke så mange råd å gi deg, men håper dyttingen nå gjør at andre ser den og kan svare
Hjertesol Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 Ja, det er helt sikkert slik. Men så frustrerende. Det å gå inn i en ny pp er greit, men å ikke kunne fungere skikkelig 10 dager pr. mnd er en belastning. Neste pp, skal jeg finne noe som som krever min fulle oppmerksomhet. Ja, en dag så lykkes vi, Og da sitter vi vel der uten symptomer.
Des32 Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 DET tror jeg også...har alltid symptomer på at noe kan ha skjedd...HVER måned...kroppen er jommen finurlig!! Håper det skal klaffe snart - skal prøve å slutte å telle dager, og bare plutselig tenke at det er lenge siden tanta kom:)...jeg hater inderlig de to ukene med venting...uff!!!
Umuligåfinneetledignick Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Har det akkurat som deg så jeg vet hvor frustrerende det er! Jeg har vært småkvelm og gulpet/rapet i ei uke nå, vært sliten og trøtt og merket stikking i magen samt reagert på diverse lukter. (gikk forbi en som røyker og trodde jeg skulle spy av lukta, fysj). Jeg skal ikke ha mensen før om 4 dager, men tok en test idag selv om jeg visste den kom til å vise negativ. (noe den gjorde også). Idag har kvalmen forsvunnet så jeg er jo redd for at mensen kommer dryppende om noen dager og at kroppen min bare har lurt meg. Men det er ikke noe annet å gjøre enn å vente og håpe.
Gullis :) Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Kjenner meg så godt igjen, særlig det med lukter og ømme pupper, stikninger osv. Tegn som har vært de første i mine tidl graviditeter. Jeg venter bare på pos test også er det ikke noe. Var gravid i des men mistet. Da kom pos test som et lite sjokk for jeg hadde hatt mensen og testet pos en uke etter det uten et eneste symptom. Men etter pos test kjente jeg lukta og andre symptomer. Helt utrolig hvordan man kan påføre seg disse symptomnene. Denne prøveperioden skal jeg prøve å ikke lytte til kroppen for det er jo bare lureri og skuffelsen blir dobbelt så stor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå