Gå til innhold

Akupunktur i stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som driver med akunpunktur for å bedre fruktbarheten.. Har letet litt på nette men finner ingen i Stavanger område

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du finner oversikt over alle godkjente akupunkturer ( i norsk akupuntkurforening) i ditt distrikt på: www.akupunktur.no

Etter en kjapp titt på sidene fant jeg ut at Henriette Kastelle ( i Stavanger), tlf. 90 01 17 55 har behandlet andre barnløse par. Men jeg vil tro det er flere om du sjekker litt mer ut lista over Rogaland ;-)

Har selv god erfaring med akupunktur både for å bli gravid, men også for svangerskapsplager. Masse lykke til ;-)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen ; ) ska se litt på listen nå

Skrevet

Jeg finner lista over akunpunktører men ikkje hvem som utfører hva

Skrevet

På noen av akupuktørene kigger det en link til klinikken, og der står det oftest hva de/den driver med.

Om det ikke er automatisk link på www.akupunktur.no, skriv inn navnet i et "google søk", og så får du ofte opp link til klinikken.

Om det ikke står noe heller er det ikke sikkert de har hjemmeside, og da må du ringe og spørre dem ,-)

Til hun Henriette jeg nevnte i første innlegg trykket jeg bare på navnet hennes på lista inne på www.akupunktur.no og da fikk jeg opp hjemmesiden hennes.

Lykke til igjen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...