Gå til innhold

SLIMPROPPEN HAR GÅTT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg fikk ganske så sjokk da jeg skjönte etterpå hva det faktisk var. Först tenkte jeg, er det papir som har satt seg fast ( stod i dusjen ) men tenkte at det var da satans så mye papir i såfall, på str. med en drue, litt avlang hvitakitg og litt gelekonsisten. ( beklager detaljene, men vil bare forsikre meg om at det faktisk var den som kom hvis noen tror det er papir.. for det er vel proppen? ). Begynte å tenke litt over dagen i dag og har hatt flere "knivstikk" rett mellom bena, fryktelig ubehagelig. Kynnere og mensmurringer har jeg värt plaget med noen uker,

Leste litt på nettet og en jordmor som skrev at "vanligvis" starter födselen 1-7 dager etter at slimproppen har gått men kan også gå opptil 3 uker. Så dette blir jo spennende å se. Er 36¨+ 2 i dag, så ikke krise..

Når startet födselen deres fra slimproppen gikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

I forgje svangerskap gikk slimproppen hos meg kl.02.30 og kl 09.00 samme morgen var barnet fødd:):)

Lykke til!!

Skrevet

oj, det var raskt :) merker ingenting enda.. så tror det tar lenger tid med meg. Men ting begynner virkelig å skje.. :) gratulerer med julibaby ;)

Skrevet

Min gikk for tre uker siden, og jeg er nå to dager på overtid... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...