Gå til innhold

noen som har erfaring med rfsu og skyggestrek?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa med rfsu flere ganger, og sett på testene opptil en dag etter etter at den har blitt tatt, og de har alltid vært blendahvite! Nå måtte jeg bare teste selv om mensen har vært her, men har hodepine, kvalm og vondt i magen enda! Og der kom det fram en strek, tydelig at den var der, (for meg med øyne som slikker til seg alt ved en test :-P) men lysegrå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte ordet svak:-P den var veldig svak, men veldig tydelig?:-P regner med dere skjønner akkurat hva jeg mener :-D

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har ikke brukt rfsu sine tester, men vet om folk som har hatt mensen som vanlig selv om de er gravide... En strek er jo en strek.. Ta en ny test i morgen og se =) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg har aldri hatt skyggestrek på rfsu, testene har vært blendahvite. Men jeg har opplevd skyggestrek på billigtestene:))

Prøv en gang til, du. Men jeg heller nok eller mot at du er gravid!!

.... et forsiktig gratulere fra meg:))

Krysser fingrene!!

Skrevet

Blødde bare 6 dager også! Ikke 8:-P. Så er ett lite håp! Vondt i magen og stikk i puppene! Nattkvalm uten tvil! Så det er mye rart kroppen min driver med :-P har kjøpt ny test! Så glder meg til i morgen :-P

Skrevet

Oi så spennende! Søstra mi hadde mensen selv om hun var gravid ;)

Skrevet

Ja, siden jeg ikke testa pos før i uke 7 sist, så er det jo en liten sjangs :-P og jeg testa på kvelden i går! Håpe er der i allefall;-)

Skrevet

ææsj, når jeg kom hjem nå i kveld(!) så var streken booorte vekk!

men får teste igjen i morgen tidlig å se :)

Skrevet

jepp og jeg var gravid :-) Ta en digital i stedet :-)

Skrevet

da må jeg kjøpe meg det i morgen!

Skrevet

nei, har ikke det :/ måtte selvfølgelig forsove meg i dag tidlig :P og har vært på kurs i kveld.. så får se når jeg tar en ny test. vet ikke om jeg orker i morgen siden jeg skal i begravelse.

men skal oppdataere med een gang jeg vet noe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...