ønsker * magetroll <3 Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har testa med rfsu flere ganger, og sett på testene opptil en dag etter etter at den har blitt tatt, og de har alltid vært blendahvite! Nå måtte jeg bare teste selv om mensen har vært her, men har hodepine, kvalm og vondt i magen enda! Og der kom det fram en strek, tydelig at den var der, (for meg med øyne som slikker til seg alt ved en test :-P) men lysegrå!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2011 Glemte ordet svak:-P den var veldig svak, men veldig tydelig?:-P regner med dere skjønner akkurat hva jeg mener :-D
Lollo83 <3 Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Har ikke brukt rfsu sine tester, men vet om folk som har hatt mensen som vanlig selv om de er gravide... En strek er jo en strek.. Ta en ny test i morgen og se =) Krysser fingrene for deg!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har aldri hatt skyggestrek på rfsu, testene har vært blendahvite. Men jeg har opplevd skyggestrek på billigtestene:)) Prøv en gang til, du. Men jeg heller nok eller mot at du er gravid!! .... et forsiktig gratulere fra meg:)) Krysser fingrene!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2011 Blødde bare 6 dager også! Ikke 8:-P. Så er ett lite håp! Vondt i magen og stikk i puppene! Nattkvalm uten tvil! Så det er mye rart kroppen min driver med :-P har kjøpt ny test! Så glder meg til i morgen :-P
zassy☆ Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Oi så spennende! Søstra mi hadde mensen selv om hun var gravid
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2011 Ja, siden jeg ikke testa pos før i uke 7 sist, så er det jo en liten sjangs :-P og jeg testa på kvelden i går! Håpe er der i allefall;-)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2011 ææsj, når jeg kom hjem nå i kveld(!) så var streken booorte vekk! men får teste igjen i morgen tidlig å se
Misa+spire i magen<3 Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 jepp og jeg var gravid :-) Ta en digital i stedet :-)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2011 da må jeg kjøpe meg det i morgen!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2011 nei, har ikke det :/ måtte selvfølgelig forsove meg i dag tidlig og har vært på kurs i kveld.. så får se når jeg tar en ny test. vet ikke om jeg orker i morgen siden jeg skal i begravelse. men skal oppdataere med een gang jeg vet noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå