Juli.mamma til 4. Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Etterhvert skal lillegutt ut av maxicosi og over i "stor" stol. Hvilken velger jeg? Noen anbefalinger?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Akta Graco Cosmic Comfort S! Kjempe flott stol! akkurat kjøpt ny til lillemann og er kjempe fornøyd! Ellers er vel BeSafe og Britax greie merker.Og MaxiCosi har en ren bakovervendt stol(Mobi tror jeg den heter)...
pip pip Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Vi har Besafe og er strålende fornøyd. Besafe er ikke bare et greit merke. Akta Graco og Besafe har vært ledende på makedet for bakovervendte stoler lenge. De er ikke de enete på markedet nå, men de har lang erfaring For et par år side vet jeg at med Besafe setet har barnet bedre plass til bena, men det kan ha forandret seg. Jeg ville ha tatt turen til en babybutikk og prøvd barnet i de diverse setene. Det er mulig du kan prøve det ute i bilen også. Det kunne man på babyshop da jeg jobbet der (parkeringsplassen var rett utenfor) da ser man hvilet som passet best til bilen også
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 jeg må vel få lov til å syns at Besafe bare er et greit merke. Ikke noe negativt men jeg syns ikke det er så fantastisk som noen skal ha det til! Det er stort og klumpete og tar etter min mening altfor stor plass. I tillegg syns jeg ikke støtten rundt hodet er altfor mye å skryte av. Men det er MIN mening!
vindenn1 Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Lilletrollet er 8 kg og det er en kilo til vi kan bytte stol ..Også jeg er forvirret i jungelen. Testene inkluderer jo også forovervendte stolero g det vil jeg ikke ha. I tillegg finner jeg flere vektklasser, altså hvor stolene går opp til 18 eller 36 kilo. Hva er forskjellen? Blir det billigere å velge den som varer lengst? Og har alle isofix feste? Har lest mye om brtiax two way eller hva det nå het. Visstnok skal man også være obs på hvordan barnets sittestilling er i setet.
Juli.mamma til 4. Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2011 Tusen Takk for svar. Jeg vil gjerne ha ett sete som kan brukes begge veier, sånn combi. Skal ikke brukes i flere biler og vi har isofix i bilen. Noen som kjenner til besafe combi? jeg er rett og slett grønn på seter.. Lenge siden sist det var bebi i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå