Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mistet moren min da jeg var 9 og har lyst å bruke et av hennes navn om jeg får ei jente en gang.

Hun het Anne Grete. Grete går jeg bort i fra da jeg har et søskenbarn som heter det.

Har tenkt på Anneleah...hva synes dere om dette?

Liker spesielle navn og det er ferre enn 3 registrerte med dette navnet i Norge.

Noen som har andre forslag som kan kombineres med Anne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142804717-liker-dere-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt oppkalling! Anneleah klang fint, men ville skrevet Anne Leah. Anneleah så litt rart ut. Ellers er Anne Linnea pent. Vet om en utrolig søt jente som heter nettopp dette. Selv liker jeg ikke Anne, men Anne Leah og Anne Linnea er pene kombinasjoner!

Anneleah (Anne Leah?) er et fint navn :o)

Andre forslag;

Anneli

Anne Sofie

Anne Gry

Anne Louise

Anne Martine

Anne Line

Anne Marte

Anne Matilde

Anne Leona

Anne Elise

Anne Tiril

Anne Merete

Anne Margrete

Anne Katrine

Anne Katarina

Annonse

Annonse

Eg syns verken Anne Leah eller Anneleah var spesielt vakkert - men så har eg aldri likt Leah heller. Dersom eg skulle valgt eit av dei ville det faktisk blitt Anneleah! :-)

Kva med å bruke Anne Grete? Det er jo kanskje litt "tantete", men eg syns faktisk det er fint. Flott måte å heidre mor di på, i alle fall!

Forslag som er fine å kombinere med Anne:

Anne Martha

Annelinn

Annelin

Anneli

Anne Sofie

Anne Marie

Anne Louise

Anne Kristine

Anne Solveig

Anne Karine

Annelene

Anne Margrethe

Anne Eline

Anne Othilie/Othilia

Anne Helene

Anne Marte

Anne Lene

Anne Guro

Anne Maja

Anne Karen

Hørte en gang om en May Anne, for øvrig, men jeg syns det høres ut som Marianne med talefeil. :P Anne May er for øvrig en klassiker.

Hvis du fjerner H'en i Lea og skriver Anne Lea, så fungerer det i grunnen brukbart. På tross av at jeg syns Lea er dørgende kjedelig. :)

Anne Maja var fint :) Hmm...

Har et tantebarn som heter Mary Ann, så da blir May Anne litt for likt.

Har falt veldig for Anne Lea eller Annelea(h). Spørs om det ikke blir det.

Er så forskjellig hvilke navn vi liker. Du synes Lea er kjedelig, jeg bare elsker navnet ;) hehe...

Jeg synes Anneleah er nydelig.

Ellers er jeg ikke så begeistret for Leah (pent navn men litt lei det), men sammen Anne er det superkult!

Og jeg synes de er flotte slått sammen!

Anne Leah er fint det og, men Anneleah mye mer originalt og da vil automatisk begge navnene bli brukt.

Jeg hadde nok droppet h-en på slutten, men det er flisespikkeri og ikke viktig. Det høres ut som dette er det riktige navnet for deg/dere, så gå for det!!

Moren din hadde blitt glad:-)

Gratulerer/lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...