Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter en ma i nov lurer eg på om du får opp graviditet på meg i nærmaste framtid?

hcg ute av kroppen og el testen var smilande positiv:)

ekje sikkert kroppen e klar denne mnd men kansje kansje?

eller di nærmaste mnd?

klem fra ei som vil ha nr 2

010584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

jeg får opp at du klarer det allerede denne gangen! Blir gravid "straks", med din egen lille oktoberspire:)

Masse lykke til!

Skrevet

D hadde vert fantastisk:)vertfall om d går bra denne gangen?får du opp noe om kjønn? Og selfølgelig tusen takk for svar:)vart litt gira no på at d kansje går denna mnd:)klem

Skrevet

hehe, ikke skyt budbringeren om det ikke går like vel da;)

Jeg får opp gutt:)

Skrevet

hehe nei selfølgelig ikkje:)

veldig glad for at du har tatt deg tid å se på meg.)

va litt vittig når du skreiv at eg vart gravid "straks" for eg fikk positiv el test på søndag:)

ei an spådde at eg blei gravid med en gutt innen 5 mnd og dette er siste mnd av disse 5 mnd så det blir jo spennende å se:)

men må vell vente i ca to uker før eg får svaret.. eller?:)

Skrevet

jeg får opp svake muligheter for positiv i slutten av neste uke, men likegodt å vente til ikm.. da får iallefall jeg sterkt svar at du får positiv test (dvs søndag om 1,5 uke ca, ikke sant;))

Skrevet

hehe ja dette blir spennende:)tusen takk for svar:)skal gi dg en tilbake melding!ha ei fin natt:)tusen takk

Skrevet

hei! eg måtte berre nett spør deg igjen... får du opp graviditet enda denna mnd?

var til gyn.i går og han hadde en god følelse men det er jo alt for tidlig å se noe på ul enda...

beg.å få noen av di samme symtoma som sist gang men d kan jo berre vere pms og..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...