Gå til innhold

noen fler her som ikke skjønner at dere er gravide?

Anbefalte innlegg

jeg er nå snart 16 uker på vei og det har enda ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Jeg vet jo at jeg er det, men er så rart å tenke på. Magen min vokser og puppa mine har vokst syykt mye. Siden det ikke har gått ordentlig opp for meg at jeg er gravid er jeg ikke tillfreds med magen og føler meg bare feit. Er det fler her som har det slik?

Fortsetter under...

Ja, dessverre. 17 uker her, begynner å få mage og kjenner bevegelse. Likevel klarer jeg ikke tenke at jeg er gravid. Har et håp om at det skal komme av seg selv etter ultralyd hvis jeg får vite kjønn.

ja, jeg og har det sånn...men er såpass mye stress om dagen at jeg glemmer meg hele tiden, er 16 uker og kjenner en god del liv så er egentlig litt rart, men får håpe det blir bedre etter UL.

Godt å vite at vi er flere!!! Jeg er inn i uke 20 nå, og tillater ikke meg selv å glede meg....mye av grunnen er nok tidligere komplikasjoner. Skal på UL i neste uke, men er jammen ikke sikker på om det går opp for meg da heller. Jeg har den samme følelsen av å være feit, og tenker innimellom at dette er et innbilt svangerskap:). Jeg har to barn fra før, men da jeg gikk med dem gledet jeg meg skikkelig. Jeg tror nok mye kommer med alderen, at man kan bli noe mer engstelig jo eldre man blir...men vet ikke!!! Får håpe vi kommer over kneika, og snart kan glede oss over det store som skal skje - Lykke til;)

Godt å vite at vi er flere!!! Jeg er inn i uke 20 nå, og tillater ikke meg selv å glede meg....mye av grunnen er nok tidligere komplikasjoner. Skal på UL i neste uke, men er jammen ikke sikker på om det går opp for meg da heller. Jeg har den samme følelsen av å være feit, og tenker innimellom at dette er et innbilt svangerskap:). Jeg har to barn fra før, men da jeg gikk med dem gledet jeg meg skikkelig. Jeg tror nok mye kommer med alderen, at man kan bli noe mer engstelig jo eldre man blir...men vet ikke!!! Får håpe vi kommer over kneika, og snart kan glede oss over det store som skal skje - Lykke til;)

Jeg er i uke 21, har vært kvalm hele tida siden uke 3, jeg har vært på 3 ultralyder, tatt hcg prøver i hytt og vær (massevis av blødninger i 1. tri) og har begynt å kjenne spark fra mini. Likevel begriper jeg ikke at det kommer en ny baby i hus på forsommeren. Jeg skjønner jo at jeg er gravid, jeg har jo utallige tegn og bevis på det, men jeg begriper det likevel ikke.

Tror at mye av årsaken er at det ikke er planalgt, syns det er for kort tid etter forrige, samt at pga kvalmen som til tider har vært uutholdelig så klarer jeg ikke glede meg. Men når magen begynner å vokse og jeg begynner å legge på meg så skjønner jeg det vel... Forhåpentligvis...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...