Gå til innhold

Hvordan er det å amme babyen deres på 7mnd + da? Jeg blir nesten flau av å amme min nå...

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Guttungen har begynt å holde på puppen jeg ammer han fra, som om han holder en flaske... Greit nok det! Jeg syns han er søt! :-) Men noen ganger slipper han taket midt i ammingen og begynner å studere puppen min.. Han klemmer tak brystet og studerer brystvorta.. "Er det der melken kommer ut fra?" "Hvorfor kommer det ikke like mye som før, tro..?"

Han er virkelig på oppdagelsesferd nå om dagen, jeg ser han studerer hver minste ting, men jeg blir litt flau når han tar på brystvortene mine. Nei, de er mine.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..lo høyt når jeg leste den. Kjempe skjønt.

Skjønner det kan være litt "flaut" når man er med andre.

Skrevet

Hehe! Min er 7,5 mnd og ligger å stryker meg over begge brystene mens han ammer. Føles litt snålt det også.. Hehe. Han bruker også å dra i BHstroppa.

Mitt problem er at han biter noe sinnsykt. Klarer ikke å få han til å slutte. Blir så redd for at han skal bite at refleksen min hemmes. Tror kanskje amminga vår synger på siste verset, at han rett og slett ikke vil ha mer.. Synes det er kjempetrist, hadde en plan om å amme leeenge.. :( Så jeg synes bare du skal nyte at han koser seg med ammingen. Fordet om det kanskje gjør deg litt flau...;)

Skrevet

Så søt!! Min holder også på puppen, klemmer og knar og holder den som en flaske. Problemet når jeg ammer i omgivelser som ikke er kjente, er at hun slipper puppen og studerer omgivelsene - mens puppen er blottet.

Hun virker mindre og mindre intressert på dagtid, med mindre hun er trøtt. Men jeg ammer så lenge hun er intressert. Gutten min nektet pupp etter 6 mnd., og det var sårt synes jeg.

;-)

Skrevet

Det samme gjør jenta mi. Hun er i gripefasen og skal helst gripe mye i brystvorta og det liker ikke jeg. Hun er veldig bestemt når det gjelder puppen. SÅ morsom :)

Skrevet

Min vil ikke ha annet enn på natten, og jeg er kjemplei meg, buhuuuuu :( Begynner miste melka også, jeg som skulle amme så lenge :(

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Hmm.. Ja, jeg ser mange begynner å miste interessen nå. Han er jo ikke akkurat lett å amme bestandig, men det er bare sånne tilfeldige dager innimellom, som når han f.eks. får en tann (3.kom i dag..), da skal han ikke ha pupp. Men dagen etterpå er han stort sett ivrig igjen! Skal være glad for det jeg da. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...