Tante_Esel Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 har ikke faatt non opplaering paa orgalutran... har tatt det for gitt at alt skulle settes i magen....
TheBigDream Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 den kan godt settes i magen slik de andre;) Lykke til
Hedda39 Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg satt min i magen!!! sett den i magen Adine....Du har da veldig kort regime du. Jeg satt sprøyter i 14 dager ( ca),- og jeg hadde kort regime,... Går veldig fort fremover for deg altså;) Lykke til med UL på fredag. PS: Tusen takk for PM.
lykkeligalene Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Hei! I pakningsvedlegget står det at den skal i låret. Og du skal aspirere - trekke opp og se om det kommer blod. Dersom det gjør det skal du destruere den og bruke en ny. Jeg har satt den i 4 dager nå - og det har ikke kommet blod. Men den er litt vondere etterpå enn f eks menopur:/
Tante_Esel Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2011 tusen takk for svar jeg setter sen i magen jeg da siden de ikke sa noe annet paa sykehuset ogsaa ja er superheldig aa faatt veeeldig kort regime deilig at det gaar saa fort her synes jeg er vel fordi vi er friske begge to kanskje... ikke vet jeg men er glad det gaar fort fremover masse lykke til aurora!!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Heia Adine, leste pakningsvedlegget nå. Og jeg skal ha uttak i morgen. Satte den i magen jeg, det ser ut til å ha gått helt greit. Huff da, i låret, kjenner at det kanskje kunnet ha gjort litt ondt... Nei, magen med alt som henger og slenger der er nok den beste plassen..
Håpefull38 Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Mener den ikke skulle settes på samme plass som gonal-f/menopur, og de skal settes i magen. Derfor står det at den bør settes i låret. Jeg fikk beskjed om å sette den i låret, og har gjort det hver gang. Vondt og hovner opp, men går over etter noen timer. Setter en dag i høyre, neste dag i venstre...
Hege72 Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Hei! Jeg fikk beskjed om å sette dem i magen, men da på motsatt side av Puregonen. Jeg setter de samtidig. Bytter side neste kveld. Det har kommet blod etter at Orgalutranen er satt, men jeg setter ikke ny eller bytter for det. De har gjort jobben sin for det, forhindret eggløsning. Lykke til!
Tante_Esel Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2011 naa skjønner jeg men er heldig og ikke faatt saa mye medisiner paa en gang .. hehe... men ble veldig uvel av den dritten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå