Gå til innhold

Kaver sånn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg har ammet på natta, og legger ned nurket, så kaver hun sånn! har øynene lukket, men spreller og styrer med hele kroppen. Kaster på hodet frem og tilbake, mister smokken hvert 2.sekund! Skriker ikke, og sovner til slutt (eller blir stille). Hmm, flere som opplever det sånn? Er så styrete å ha det sånn flere ganger hver natt. Hun kan holde på sånn en halvtime- time etter mat.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Samme gjør mini her...har ikke merket at det har sammenheng med mat å gjøre, han bare kaver skikkelig når han skal sove...har måttet klippe bort små hårknuter i bakhodet flere ganger, da det virkelig floker seg til hehe ;-)

Skrevet

Sånn er min også etter nattmaten. har skjønt at han egentlig ikke er våken når han kaster seg litt fram og tilbake og styrer litt, så jeg sovner. Med storebroren, derimot, trodde jeg jo ungen var våken og bysset og lallet... så ungen våknet av det. Ikke å anbefale! Heldigvis skjønte jeg etter hvert at han fakisk sov (men han var atskillig mer bråkete i søvne enn lillebroren uansett, så kanskje ikek så rart at jeg ble litt i villrede, så uerfareb jeg var da. Det går seg heldigvis til.)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, ja det skal ikke være enkelt! Tror jeg har begått samme feilen flere ganger selv...han her kan åpne øynene og sette opp et skikkelig glis også, for så å gli bort i drømmeland igjen.

Skrevet

min var og sånn, kava så fælt hele natten, var så slitsomt for jeg våkna av det, vi samsover,hun sover de kaver men dette er i søvne,prøv å stryk magen i sirkler med klokka, da pleier hun å roe seg hun her,babymassasje før leggetid er gull. men jeg vet det har sammenheng med magesmerter/luft for idet hun ble 4 måneder så ble det borte all kavingen og hun sover rolig, så det går over,heldigvis=)

Skrevet

Gutten vår kaver også. Hendene flyger frem og tilbake, gnikker seg i ansiktet osv. Her kan det hjelpe med at jeg bare legger hånden min inntil han, eller rett og slett løfte han opp å bysse han litt. Da sovner han som oftest oppe, og kan da legge han fra meg.

Skrevet

Sånn var gutten vår også,mat eller ikke mat, han kavet voldsomt og laget masse lyder, og av den grunn havnet han på eget rom i en alder av 10 uker ;) Da orket ikke jeg ikke lengre, fikk jo aldri sove, for jeg lå hele tiden å tenkte "nå våkner han.. åååneeeiii.... men NÅ våkner han.. neeiivel, ikke denne gangen heller, prøve å sove litt da... nei NÅ ER JEG SIKKER PÅ HAN VÅKNER.. ikke det nei.." jeg lå hele tiden klar til å stå opp å lage flaske, men han våknet jo søren meg aldri ;)

Skrevet

Har du prøvd å reive henne, dvs pakke henne litt stramt inn i et teppe, som en pølse i lompe omtrent? Det pleier å virke beroligende på babyer, fordi de liker å ha det litt trangt rundt seg, akkurat som inne i magen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...