Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en svært dyr veske (dyr for meg iallefall ca 6000kr på tilbud). Er en designerveske. Men er redd for at vesken lyser ut; Kom og stjel meg. Jeg vil jo bruke vesken i dagliglivet, og er redd alt fra fjortiser med lange fingrer til lommetyver. Er det reelt å tenke slik, eller kan man faktisk gå med en slik veske? Joda, sikkert mange som tenker....at du gidder å bruke penger på slikt. Men mens andre sparer til ny sofa sparer jeg til veske.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har flere dyre vesker Synes det er stas. Mine er såpass klassiske og tidløse at jeg ser på de som investeringer, og det er ikke noe problem for meg å få solgt de dersom det skulle bli nødvendig i fremtiden. Jeg tenker ikke noe på at folk skal stjele de.. Blir litt slitsomt. Passer jo godt på de
Lille-Pernille Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Ja. Jeg har et par dyre vesker. Men dette er også vesker som jeg har hatt/vil ha i en årrekke. Så kontra det å kjøpe en til to vesker til et par tusen i året så er det ikke dyrt langsiktig sett....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Tyver ser ikke forskjell på en billig og dyr. Kun damer som er interessert i vesker.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en super dyr veske, men den er rimelig diskret i stil, jeg føler meg ikke "truet" eller noe. Eneste ting er at jeg passer på å ikke legge den rett på gulvet for ikke å ødelegge den. Jeg er som regel ganske forsiktig med tingene mine etter å ha bod og reist steder der det er mer kriminalitet enn her, dessuten tar jeg godt vare på vesker siden jeg aldri kvitter meg med noen av de. Jeg kan ikke si at jeg er forsiktigere med den dyreste enn med den billigste (som har stor affeksjonsverdi for meg, kjøpt på reise) ift tyveri eller slitasje.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Det er Mulberry Bayswater. Da går jeg for den:) Den koster 6000kr ny - ikke på tilbud. Men får rabatt:) Takk for svar! H.I.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Damer som er interessert i vesker kan da være tyver like så vel
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Jaaa hallo, Bayswater liksom! Den er jo kjempeklassisk! Den kan du virkelig ha forever. Er ikke som Coco duffel eller Paddington eller noe Gratulerer med et bra valg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 20.47 her. Den har jeg. Veldig fornøyd med den. Men håper du har slanke skuldrer. Den er litt vrien å henge på skuldrene om du er grovbygd.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 21.01 Enig med coco duffel. Men Paddington er kåret sammen m blant annet bayswater til en av 10 verdens mest klassiske vesker.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en Gucci (techno horsebit 7000 kr), en LV canvas Ebene (4000 kr) og en Marc Jacobs (5000 kr) samt en Gucci lommebok til 2000 kr Elsker alle sammen og rullerer på å bruke dem. Bruker en av dem hver dag. Dette er eiendeler jeg har i maaaange år fremover, og hvis jeg skal sammenlike med hvor mange vesker jeg har kastet opp igjennom så er det nok heller billig å ha en bra (eller 3, hehe) Go for it!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en Chanel jumbo, en Mulberry Alexa, en Mulberry Bayswater og en LV Alma. :-O Hekta......
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har to Marc Jacobs. Og sikler på å kjøpe en pengbok av samme designer. Du kan gå med en slik veske ja. Det er jo så mange som går med dyre vesker. Har du råd så har du råd. Men du må jo passe på den. Ikke legge den ifra deg overalt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå