SuperMaria Skrevet 18. januar 2011 #1 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er 13+1 idag - ifølge tidlig UL. Skal tilbake til ordinær UL om 5-6 uker for nærmere bestemmelse. Det innebærer at jeg har termin helt i slutten av juli. Puh. Tenker det blir en varm sommer! ;-) Jeg har 2 barn fra før, men gleder og gruer meg akkurat like mye denne gangen som de andre gangene. Selv om jeg jo vet LITT mer om hva utfallet faktisk innebærer. Blir spennende med en ny baby, en ny datter eller sønn, en ny lillesøster/lillebror og et nytt familiemedlem i hus! :-D Håper alle dere andre storkoser dere som gravide.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142803458-da-h%C3%B8rer-jeg-visst-til-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
atina83 Skrevet 18. januar 2011 #2 Del Skrevet 18. januar 2011 hei jeg venter mitt tredje barn også men jeg er alenemor,men min datter på 7år bor hos far nå,men om 5år.flytter hun tilbake til meg.Men sønnen min på 3år bor med meg å har ikke kontakt med faren sin.*trist*. å blir nok alene med dette også ser det ut som. men blir ikke skremt av å vare alene selv om det er mye ansvar... jeg gleder meg til å blir kjent med dette menneske også, å jeg tenker *et mors hjerte har nokk romm til alle barn hun får* Jeg var på UL i dag... jeg var vist 18+2uker på vei. å fikk bilder.å alt såg bra ut men fikk ikke helt 100% svar på om det var jente eller gutt....hun sa det kunne se ut som jente.men skal på ny time i uke 32 får å finne det ut jeg og barna koser oss masse=) jeg er såååå baby gal i denne graviditeten....jeg var det med første også,men ikke så mye med andre mann,...hehe men ja tredje er jeg jo.....utrolig baby baby baby* <3 <3 <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142803458-da-h%C3%B8rer-jeg-visst-til-her/#findComment-142803881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå