Gå til innhold

Dere som har tatt bukplastikk..

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sint..

Hvordan kan de legene påstå at vi ikke har plager!

I dag kom det ett brev fra Ahus hvor det sto at det ikke var behov for prioritet i min sak... Da blir jeg så forbanna!!!!.. For hvordan i hel....kan Ahus skrive ett brev til meg og fortelle at min helsetilstand ikke haster. De har jo hverken sett på meg eller pratet med meg!..FREKT!!

Skulle gjerne sett den legen der med samme kul på magen.. Han hadde nok ikke gått lenge med den nei.

Nå har jeg endelig også fått konsultasjons time på Aleris i neste uke og der skal det ikke spares på tårer.. Skal si at den magen plager livet av meg og at den har drept sexlivet og kvinnen i meg".. Skal ikke spares på noe.

Du Ida med 2: Sa du noe spesielt for å få det godkjent??? Trenger gode råd.. For vil ha den kulen bort NÅ!!!!!

Uansett lykke til alle sammen:)

Fortsetter under...

Så bra du har fått time hos Aleris!

Jeg rakk vel egentlig ikke å si noe som helst.. Kom inn til konsultasjonen også ba hun meg om å dra opp gensern så hun fikk se magen min, hun titta litt og kjente på magen før hun sa "denne opererer vi".. Ho fant også ut at magemusklene måtte sys sammen i tillegg!

Lykke til :)

Gjest Edemuli

Jeg fikk dekket fjerning av hud og sammensying av magemuskler. Fikk det dekket fordi jeg hadde et "heng" som gjorde at det lå hud mot hud.Dette er grobunn for sopp og sår hud fordi luft ikke kommer til. Kunne gjemt et par kulepenner under huden. Betalte selv for fettsuging av sidene for å få best resultat.

• 2 uker senere...

Jeg har fått avvisning på min søknad om å få gjenommført bukplastikk bekket av det offentlige.

Magen min ser blitt ganske flatt igjen, men huden er jo helt ødelagt. Ikke noe heng bare en gigantisk skrukkete hud som bukter seg over hele magen. Og Navelen har vrengt seg ut og heneger på en måte.

Det er så trasig å se på den magen å vite at jeg ikke kommer til å bli kvitt den.

Dere som har fått dekket en slik opperasjon, hvordan så magen deres ut?

Jeg har ett bilde på min side.. Ta en titt der:)

Hvis det bare er hud, kan du kanskje bare ta en fettsugning.. Leste om ei som gjorde det og betalte ikke all verden.. Ok blir jo ett par tusen, men det er det kanskje verdt!

Uansett Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...