2tettebabyer Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 tykt slim med blod i på størrelse med en lillefingernegl... har hatt blod i utfloden hver gang jeg har tørket meg etter den klumpen. er dette slimpropp??? eller tegningsblødning?? ble tøyd litt i går uten å blø noe etterpå, kan det tenkes at det er etter det jeg blør et og et halvt døgn etterpå? forrige svangerskap hadde riene begynt før jeg fikk blod i utfloden, men nå merker jeg ikke noe til rier...
ungmortil3 Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hadde det samme dagen før jeg fikk i fødsel sist. Høres ut som slimproppen.
2tettebabyer Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2011 etter innlegget her så kom resten - den største delen, og det var jo en stoor klump med litt blod i - helt blank faktisk med blodspor, og nå er jeg ikke i tvil og er veldig spent på hvor lenge jeg går. har så myye energi. har vasket hele huset i dag. til og med der jeg vanligvis ikke vasker, og jeg er fortsatt ikke trøtt, selv om jeg vet det er lurt å sove....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå