Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 30. Trener som vanlig, og i utgangspunktet hver dag. Step, dans, høypuls, zymba, styrke osv. Ting jeg liker :-) Bare tilpasser aktivitetene etter kroppen. Hopper f.eks. ikke like mye lenger, det blir fort strekk/ubehag i ligamentene.

Skrevet

Er i uke 36 og går tur hver dag,har gådd daglig siden uke 15 :) er for og holde bekkenløsningen unna,blir i form og holder vekten samtidig :)

Skrevet

Bekkenet begynte å krangle i uke 20, så etter det har jeg fått ganske god rutine på å svømme 1 gang/uke, samt gjør knipeøvelser. Gleder meg veldig til å gå tur igjen!!

Skrevet

Er i uke 32 og har pga meget ubehagelige kynnere måttet slutte med alt av hard fysisk aktivitet så det er ikke enkelt å holde seg i form:( Men jeg går turer og jobber litt i stallen, godt å komme seg ut litt;)

Blir temmelig misunnelig på dere som kan fortsette (omtrent) med samme trening som før dere ble gravide, heldige dere:)

Skrevet

Så flinke dere er som finner alternative treningsformer når dere er plaget med bekken osv.!:-) Tror at både gåing, svømming osv er flott for bekken, siden man får vedlikeholdt ryggmuskulatur osv. Selv har jeg vært veldig heldig, og sluppet unna store bekkenplager foreløpig. Merker det selvsagt godt i bekken/rygg etter trening, men det skulle da også bare mangle når man begynner å bli ganske så gravid :-D

Skrevet

Ja, er kjipt når sånne ting som kynnere, ligamentsmerter oppover i magen osv hindrer trening som man har lyst til. Var plaget med kynnere en periode, var nesten umulig å trene i sal, kjentes jo ut etter 5 minutter av timene som om jeg hoppet med "sting/hold" i hele magen. Ble bare styrkeøvelser i den perioden der,ja!

Skrevet

uff, der har jeg dårlig samvittighet altså.. Var såå flink forrige gang (gikk minst en time tur til dagen), men denne gangen har det fallt helt i fisk... Gleder meg supermye til å ta fatt på treningen igjen så snart jeg kan etter fødselen.

Når det sies fikk jeg skikkelig bekkenløsning sist, det kan jo være jeg gikk for mye, denne gangen har jeg jo ikke fått problemer med bekkenet.. trøster meg med det;)

Skrevet

Så flinke dere er som trener.. misunne misunne....jeg gjør egentlig ingen ting for å holde meg i form siden jeg er så dårlig hele tiden.... og bare en traske tur er håpløst....Men prøver å spise nogenlunde sunt, så jeg kan få litt god samvittighet av noe hvertfall.... =) lykke til videre alle sammen...

Skrevet

har to små troll fra før som "holder meg i form"! hehe... kraftig bekkenløsning her, så det er nok å gjete dem gjennom dagene...

Skrevet

Har og en 3-åring som holder meg litt i aktivitet. Ellers har vi hund så kommer meg ut på noen daglige turer som gjør veldig godt for både kropp og sjel kjenner jeg. Er i uke 36 og slitt med bekkenløsning og -låsning siden november, så gla for at bikkja trenger turene sine ellers er jeg redd det hadde blitt sofaen litt for mye.

Skrevet

Jeg trener spinning ca 4 ganger i uka, passer veldig bra fordi man får ingen belastning på knær og magen er ikke i veien.. Jeg er i uke 36. Før jeg ble gravid trente jeg mye høypuls og aerobic og løping men fikk så store pupper ganske kjapt i svangerskapet så ble bare plagsomt å hoppe og sprette(!)

Har meldt meg på til birkebeinerrittet nå, så har nå noe å jobbe meg mot :)

Går det flere dager uten trening, så merker jeg faktisk at jeg blir litt hormonell.. Disse berømte endorfinene skal man ikke kimse av :) Trening gjør godt!

Skrevet

Kikker i taket som bare det!

Har ekstrem svangerskapskvalme, bekkenløsning og sterke kynnere. Får ikke gjort stort annet, dessverre. Gleder meg max. til å få tilbake kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...