Gå til innhold

hva nå??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag på vanlig kontroll,er uke 39 på lørdag.

Men hun klarte ikke å finne ut hvordan gutten min låg i magen,så skal til sykehus for ul.......hadde ks med første,men fødte nr 2 normalt!

Vet ikke hva jeg skal gjøre om denne også ligger med rumpa først slik som nr 1,ikke lust på å føde normalt,ei heller ks!

Var helt på gråten da jeg kom med i bilen etterpå.

Har også bekkenløsning slik at jeg ikke kan gå uten krykker og det gjør det ikke bedre.

Måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off,vet ikke helt hva jeg skal si.er godt og bare få det ut av og til=) håper det ordner seg =)

klem

Skrevet

Heia, fårstår frustrasjonen din! Skal selv til sykehuset til UL på torsdag siden legen var usikker på om ann lå i hodeleie. Jeg har selv vert helt sikker på at han ikke har snudd seg eller festet seg så nå får vi se. (er førstegang, men lillegutt spenner over alt!!)

Jeg håper at alt ordne seg for deg og at din lille legger seg rett vei:) Lykke til:)

Skrevet

Lykke til! Har litt samme erfaring, mini i magen lå feil vei forrige tirsdag på ultralyd (9 dager før termin) men fredagen hadde han snudd seg! Så det er lov og håpe!

Ellers kan du jo sette din lit til akupunktur, det skal hjelpe, og jeg er sikker på at min snudde seg tilbake da jeg var i svømmehallen!

Men på ultralyd får du jo også vite estimert størrelse, så det kan jo hende babyen er liten, og seteleie går fint når du har født før?

Uansett, håper du føler deg bedre!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...