Gjest Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Lurer på om dette er slutten på ammingen..! Hun spiser litt fast føde, har vel fått i henne 2,5 måltid i dag (grøt og litt middag), men ikke noe pupp siden i går formiddag en gang! Hun er 8 mnd og dette må jo gå ut over melkeproduksjonen! Har lyst til å amme lenger, men hun VRENGER seg bort og HYYYLER når jeg prøver. Har pumpet 2x i dag så mye jeg fikk ut, men kan jo ikke holde på sånn (har også en 2,5 åring som krever sitt og pappa reiste nettopp bort i 2 uker..). Håper hun sover det av seg i natt, er kjempe forkjøla så det er nok derfor, men blir så frustrert! Hun tar ikke flaske, og er lite glad i vann så får kun i seg det hun får via maten. Prøvde å gi henne litt mm mha sprøyte i dag, men det gikk dårlig det og
trollemor86 Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 min gutt på 6 mnd har også hatt en liten periode der pupp kun fungerte på kvelden eller om jeg lurte ham opp mens han sov og gav ham! Han liker vann da, så jeg lurte i ham det ved hjelp av glass, men det kan også fungere med melk. Da tar jeg bare litt og litt vann i et helt vanlig glass og lar ham drikke, det er nemmlig kjempe stas.. Tar jo litt tid, men kan hende du vertfall kan få i henne litt ekstra væske vertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå