Buffy07&11 Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Dette er ikke vitenskapeligbevist, MEN det har hjulpet på flere som jobber litt mer enn andre for å bli gravide! Har dere hørt om Aloe Vera juice???? Den inneholder masse som er godt for kroppen og som hjelper din kropp der du trenger det!! Interesert i å høre mer??? Send meg en PM da vel!
Buffy07&11 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2011 Det er et kosttilskudd og ikke et legemiddel, så vi kan ikke si at den virker på ditt eller datt pga lover om medisin, men vi har hørt om folk den har virket på, men om det er juicen eller tilfeldigheter vites ikke. Den hjelper på hele kroppen. Fordøyelsen, huden, urinveier, imunforsvar osv!!! Jeg har begynt og selge den ja og er veldig nysgjerrig på hvordan den fungerer på andre! Jeg personlig er mindre trøtt, ikke blitt forkjøla i vinter heller:) Det er veldig masse å si om den så bare å ta kontakt!
Fridaline Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Hvilken anbefaler du? Stemmer det ikke at det er 3 forskjellige? Er det bare smaken som er forskjellig eller virker de på ulike områder? Har hørt veldig mye bra om denne juicen, men ikke i denne forbindelse! Interessant....
Buffy07&11 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2011 Vi har 3 forskjellige ja! Det har vel ikke noe betydning da stoffene sitter i Aloe Vera`n, men den med tranebær er jo gunstig for underlivet til vanlig også. Den er bla forebyggende mot UVI pga tranebæra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå