vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg var hos legen på sykehuset og de tror jeg har PCO, men de tok blodprøver og de sa de kom til å ringe vist de fant noe, men de har ikke ringt. På UL så de blærer på eggstokkene, så regner med at jeg har det. Legen sa jeg skal tilbake om 2 mnd for ny ultralyd og da begynner jeg på metaformin for å få regelmessig syklus. Jeg har ikke hatt mensen på 4 måneder nå, dvs 120 dager eller noe sånnt. Ble dere som gikk på metaformin fort gravid?? og når kan jeg vente mensen etter jeg har begynt med tablettene? Håper noen kan svare, jeg føler meg litt usikker her jeg sitter...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2011 mente metformin
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hei. Jeg begynte på 500 mg metformin i forgårs. Vet ikke om jeg får effekt av en så liten dose. Men jeg fikk da "kranglet" meg til å få begynne. hehe. Men jeg er ikke insulinresistent da.. Men det er mange som har hatt god effekt av metformin. Tror mange blir lettere gravide. Spesielt sammen med pergo.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har pcos. Startet på metformin i november. Da hadde jeg i forkant gått ned 12 kg på 4 mnd. Skulle starte på pergo da jeg hadde gått på metformin i fem uker Allerede i desember ble jeg gravid, men mistet dessverre da jeg var 8 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg begynte på metformin i juni. Går nå på 1500mg pr dag. Ikke blitt gravid enda. Har regelmessig syklus på 28 dager, men er ikke sikker på at jeg har hatt el hver gang likevel. Begynte på vitex for noen dager siden etter å ha lest her inne at det kan hjelpe. Har lest litt på nettet også. Blir jeg ikke gravid innen mai kommer jeg til å spørre etter pergo. Ønsker bare å gå litt mer ned i vekt før jeg eventuelt begynner på de. Håper jo selvsagt også på å bli gravid av oss selv før den tid da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå