Nikkamoren Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 ? Har kjøpt en Odenwalder på finn og har fått tilbud om en voksi classic. Lurer på om jeg skal kjøpe den i stedet og selge odenwalderen. Odenwalderen var flatere og har mindre dun enn jeg hadde trodd. Ville du byttet til voks classic? Tips til å få dunposen skikkelig fluffy?
Mamma's Magic Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Nå kjenner ikke jeg til Odenwalder, men er i hvertfall kjempefornøyd med Voksi Classic! Lykke til med å bestemme deg:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 oh no, kjøpte du den haugamle Odenwalderposen likevel?? Jeg synes voksi classic posen er altfor klumpete og stor, så den ville jeg ihvertfall IKKE kjøpt hehe, har hørt veldig mange klage over det samme også (går greit sålenge babyen er liten, men blir verre etterhvert som baby vokser og man gjerne skal over i sportsvogn osv)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Huff, den posen var jo urgammel. He he tror nok også det er derfor den er litt flat kanskje? He he voksi er nå iallefall bedre enn den posen du har nå, men enig med hun over her, er stor og klumpete, har den selv, men kjøpte meg en ny dunpose, easygrow ono. Supergod:) spm er vel om det blir lett å selge den posen du kjøpte da, er jo 7 år gammel om det var den du pratet om i en annen tråd her?
jlille Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Voksi Urban Jeg har knota så mye med voksi classic (har jobba i barnehage), den er stor og det er tråer som skal knytes over alt Men den ser jo kjempegod ut, og den er jo god og varm Vil du ha Voksi, så kjøp heller voksi urban Vi kjøpte Voksi Urban, nå bruker vi den lille delen, passer godt i bag'en til vogna, og så skjøter vi på den store delen som kan brukes til ungen er ganske stor (6-7 år). (som sovepose f.eks...) Den er god og varm, kanskje ikke den letteste å rengjøre, men du får med vasketips
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Har Voksi Classic og er superfornøyd med den. Den er god, varm, enkel å bruke, grei å ha med og jeg elsker den posen. Ville aldri valgt noe annet:)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en av hver. Oden brukes i bilstolen og er helt genial. Voksi er jo god og varm og classicen er fin å bruke på gulvet som underlag fex på kino. Oden blir bare brukt første året, voksien i mange år. Fordelen med ullpose er jo at baby ikke ligger flat dunen.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Odenwalder-posen min:)
Nikkamoren Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2011 NEI, jeg kjøpte ikke den eldgamle! Kjøpte en fra 2009! jeg kjøpte denne her: finnkode 26221524 (først ser dere bare en bilstol, men gå inn på bildene). Selgeren sa den var kjøpt i 2009 og vasket 2-3 ggr. og det høres da ok ut?!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Det hørtes ikke så ille ut nei:) ble med ett litt redd du hadde kjøpt den gamle. He he Men de dunposene synes jeg egentlig ikke er så fluffy uansett hvilket merke. Er nok bare sånn de er:) men jeg anbefaler virkelig igloo troller posen om du finner det:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 hmm, så rart- da har de sikkert ikke vasket og tromlet den riktig! Den MÅ nemlig tørketromles, hvis ikke blir dunen helt flat.. Odenwalder-posen med bamse inni er jo LANG da, og holder hele vognperioden.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Kanskje du bør prøve å vaske den og kjøre den i tørketrommelen da? kanskje den blir fluffy:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 syntes voksi classic er knotete på større barn. vi har kjøpt voksi urban å er kjempe fornøyd med den
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en Odenwalder og er superfornøyd med den. Den får plass i softbag'en og holder bebis god og varm :-)
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Den må tromles med to tennisballer i tillegg, for å banke duna! Jeg kjøpte også brukt, selger sa den var brukt en vinter og vasket en gang. Jeg vasket den da jeg fikk den og tromlet med tennisballer, posen min er fluffy og fin
Nikkamoren Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #16 Skrevet 18. januar 2011 Har ristet og styrt litt med den nå og det har hjulpet faktisk. Skal vaske og tromle den med baller så gjør nok det susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå