plommehagen Skrevet 30. januar 2011 #76 Skrevet 30. januar 2011 Alida er nydelig Ser for meg ei veldig søt lita jente.
morromor Skrevet 30. januar 2011 #77 Skrevet 30. januar 2011 jeg har ei Iselin fra før, om det blir jente kunne jeg kanskje tenke meg Ilena, eller linne lykke (-: Har ei venninde som kalte ungen sin opp etter en bassforsterker, hun heter Luna Elektra, hehe..
Jente2008,Jente2011 Skrevet 30. januar 2011 #78 Skrevet 30. januar 2011 nja. hvis vi får jente, lurer vi på Ronja eller Julia guttenavn er vi helt blanke.. skal på UL til fredag, så håper og få vite kjønnet da:) har en jente som heter Leah fra før av, så må jo passe med hennes navn=)
StoltHønemor<3 Skrevet 31. januar 2011 #79 Skrevet 31. januar 2011 Vi hadde funnet navn til både jente og gutt vi Vi venter en liten prins og han skal hete William
FruFrydmedtotette Skrevet 31. januar 2011 #80 Skrevet 31. januar 2011 Vi har ikke funnet navn om det er gutt,er det jente (noe magefølelsen sier) så blir det enten Cornelia, Laura eller Ella. De to siste navna er etter oldemødre på mannen min sin side. Men tror nok det blir Cornelia,om vi får jente. Har gutt fra før,så vi får legge hodene i bløt om det skulle vise seg at vi får en liten gullgutt til:)
trippel til quattro Skrevet 31. januar 2011 #81 Skrevet 31. januar 2011 vi har for første gang klart å bli enige med en gang:-) Fjerde og siste gang vi skal finne navn, så det var artig at det gikk så greit:-) Anna Josefine hvis det blir en jente(oppkalling) og Leon hvis det blir en gutt:-) Vi har ei Christine, en Joakim og en Magnus fra før da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå