Tøvsjura Skrevet 19. januar 2011 #27 Skrevet 19. januar 2011 Vi har blitt enige om navn ganske tidlig i svangerskapet med alle våre barn. Venter nr.3 i april, som mest sannsynlig er ei jente og hun skal få navnet Alyssa. Dersom det skulle vise seg å være gutt har vi et problem ettersom vi ikke ser ut til å bli enige om navn - jeg elsker navnet Philip, men samboer er ikke helt enig :-P Holder en knapp inne på at det faktisk er ei jente og at vi slipper navnestyret, hehe. Har forresten en gutt og jente fra før
Annekey Skrevet 19. januar 2011 #28 Skrevet 19. januar 2011 Vi hadde bestemt navn før UL, Irene på jente og Casper på gutt... Og i går fikk vi vite, det blir en liten Casper.. Gjorde det også på denne måten med forrige, og hu heter enda den dag i dag, Solveig, og I DAG er hu 3..
HanneCecillie Skrevet 19. januar 2011 #29 Skrevet 19. januar 2011 Gutten vår som kommer i april skal hete Loke. Jeg hadde hele tiden følelse på at det ble gutt og Samboer sitt forslag, og etter å ha tenkt en stund så ble det til det :-)
Popelko Skrevet 20. januar 2011 #30 Skrevet 20. januar 2011 Da har vi også funnet navn! Jenta vår skal hete Mina
Little-Miss-Lucky Skrevet 20. januar 2011 #31 Skrevet 20. januar 2011 Andreas er pent:D Med oss blir det Victoria eller William!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. januar 2011 #32 Skrevet 20. januar 2011 Vaar lille skatt skal hete Elliott! <3 Mannen min "foeyde"seg litt paa det, men saa likte ha heller ingen andre av alle de navnene jeg foreslo. Det var liksom greit, men naa kaller han babyen i magen for Elliott konsekvent:) Han vil ha to L'er og to T'er,men det er greit, saa faar han bestemme litt ogsaa:)
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 21. januar 2011 #33 Skrevet 21. januar 2011 Jenta vår skal hete Hedda. Er iallefall det vi tenker nå, så får vi se om det passer henne når hun er ute :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2011 #34 Skrevet 21. januar 2011 Blir det en jente skal hete Annie Caroline (oppkalling etter besteforeldrene våre) Blir det en gutt tror jeg det blir Edward Skal ha ett navn til og da står det mellom disse : Phillip Sean Martin Henry August Victor Har en gutt på snart 4 som heter William .
perle* Skrevet 21. januar 2011 #35 Skrevet 21. januar 2011 Her ble det bestemt William om det ble gutt og Emelynn om det ble jente. UL i går viste jente =)
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. januar 2011 #36 Skrevet 21. januar 2011 Hvis vi får en gutt skal han heter Liam, passer så bra til etternavnet. Og er det ei jente skal hun hete Olivia, som ble bestemt egentlig før jeg fikk Theodor...og er et av navnene til oldemoren.
TrineK83 Skrevet 21. januar 2011 #37 Skrevet 21. januar 2011 Linda <3 Venter nr 2 Leon og Leyla var jo kjempefint sammen! -Jeg ville helt klart gått for det!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 21. januar 2011 #38 Skrevet 21. januar 2011 Hei Jeg har to gutter fra før. Vet ikke kjønnet ennå, men tenker at det kommer en gutt til. Klarer allikevel ikke å finne guttenavn denne gangen (har hatt det klart de to andre gangene), men jentenavnet er klart; Wilma
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 21. januar 2011 #39 Skrevet 21. januar 2011 Har ikke tenkt noe som helst på navn ennå, men det gjorde vi ikke sist heller før det nærmet seg litt mer... Vil vente til etter UL og forhåpentligvis kan forholde oss til kjønn
sprellefant.no Skrevet 21. januar 2011 #40 Skrevet 21. januar 2011 Hva med Liva eller Lykke? 2 fine jentenavn, synes jeg , i hvert fall. Jeg får gutt, så mottar gjerne tips til fine, korte, ikke-poppis guttenavn!
snipp&snapp Skrevet 21. januar 2011 #41 Skrevet 21. januar 2011 Vi får jente og henne skal hete Julie hadde vi fått gutt hadde vi ikke vært enige:P
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. januar 2011 #42 Skrevet 21. januar 2011 Hei Om det stemmer at vi får ei jente til, vil JEG at ho skal hete Lovise/Louise alt. Lovisa/Louisa Syns de klinger så fint med storesøskna. Mannen er ikke så engasjert i navn enda...eneste han har foreslått er Nora...det er pent - men ikke når man skarrer på Rèn. Blir det derimot en liten gutt...da får vi et stort problem...finner ingen navn jeg liker, bortsett fra Fillip, og det er det veeldig mange andre som heter å. Godt vi har tre mndr til på oss
mamma til Armand & Even Skrevet 22. januar 2011 #44 Skrevet 22. januar 2011 Gutten vår skal hete Adrian Julian. (:
JenteOgGutterMamma! Skrevet 22. januar 2011 #45 Skrevet 22. januar 2011 Dette med navn er ikke lett....;-) Her blir det Sunniva om det er jente, eller Thea Sunniva, men om det blir jente så kaller vi henne bare Sunniva til daglig! Ellers har vi Jenny, Nora og Ella som navn vi liker godt! Er det gutt så har vi Noah, Isak eller Lucas på navnelisten! Men andre navn kan etter erfaring dukke opp når babyen blir født, må liksom passe på babyen... :-)
Jente2011 Skrevet 22. januar 2011 #46 Skrevet 22. januar 2011 har Adriana fra før, viss neste blir jente skal hun hete Milla! Er ennå ikke sikker på guttenavn... har tenkt på Teo og Emilian..
sheba83 Skrevet 22. januar 2011 #47 Skrevet 22. januar 2011 Vi har en gutt fra før som heter Noah, og denne gangen er det ei lita jente inne i magen og hun skal hete Erica vi var veldig enige om navn begge gangene. Noah er jo et godt brukt guttenavn, men Erica er litt mere sjeldent å høre, iallefall her vi bor.
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 23. januar 2011 #48 Skrevet 23. januar 2011 Vi har en liten Matias fra før, så skal jenta i magen hete Sienna
Nicolove Skrevet 23. januar 2011 #49 Skrevet 23. januar 2011 Både Adrian og Julian er pene navn, men de blir alt for like sammen! Blir nesten som å kalle en jente Linda Belinda, om du skjønner Klang ikke godt i hop... Vi har ikke bestemt oss for navn, vet ikke kjønn, men jeg håper på Nicolai eller Martine, mannen er ikke helt enig, så vi får se an
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 23. januar 2011 #50 Skrevet 23. januar 2011 Jeg og sambo har blitt eninge om Lucas vist det blir gutt og tror det blir Annika vist det blir jente. Har ei jente fra før som heter Birgitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå