Gå til innhold

Noen andre som har funnet navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært så uenig om navn og i dag tidlig ble vi endelig enige. Det tok 5 min hehe, takk og lov.

Gutten vår skal hete Andreas:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også funnet navn, dvs hvis d blir en gutt.... Han skal hete Oliver hvis d er en gutt. Hvis d blir jente har vi ett nytt navn å bestemme...

Skrevet

Vi venter jente:) og hu skal hete vilde:)

Skrevet

Jeg VIL finne navn....Hadde det vært opp til meg, skulle hun het Thea, men min kjære er dessverre ikke enig :( Har sååå lyst på det navnet til jenta vår..

Skrevet

Vi har ett alternativ klart, det har vært klart siden før gutten vår ble født. Men kommer nok til å finne et par andre også. Den endelige bestemmelsen blir ikke tatt før hun er født og vi ser om navnet passer henne.

Det såg vi nemlig sist. De navnene vi hadde plukket ut da, passet absolutt ikke. Rart, men det var nå en gang sånn. Da bestemte vi oss ikke endelig før han var 2 mnd.

Skrevet
:( det navnet har vi på vår topp 3 liste over jentenavn:P håper på det jeg..
Skrevet

Har ett guttenavn som vi har hatt siden vi venta nr 1

(visste ikke hvilket kjønn det ble med både 1 og 2)

visst det er ei jente til inni her har sambo lyst på

Ida,men problemet er da at det har nettopp

blitt født ei jente her i området som også skal hete det.

Vi skal ha dobbeltnavn da,men er usikker om

vi ska finne nytt navn eller "drite" i det. (bor på ett lite sted

og det vil være ca 7 mnd imellom,men forskjellig år)

Skrevet

Andreas er kjempefint - godt valg :)

Vi har ikke bestemt oss overhodet.. Gjør det ikke enklere at vi ikke vil vite kjønn: da må vi liksom ha både gutte- og jenteliste. Vi skal sette opp en liste hver med navn vi liker, når det nærmer seg fødsel, og så ser vi om vi har noen felles.. har vi ikke det...ja så vet jeg ikke hva vi gjør :D

Skrevet

Jeg har to jentenavn som jeg er usikre på.. Leonora og Leyla.. Har en gutt som heter Leon :) Jeg er ikke sikker.. Hva synes dere er finest? :)

Skrevet

Synes Leonora er kjempefint! :)

Skrevet

Vi har ikke noen navn ennå til lillejenta i magen. har 2 gutter fra før og hadde et guttenavn til vist d ble d. ul sier jente så nå er jeg helt blank, syns d er veldig mye oppbrukte jentenavn, å vi vil gjerne ha et litt uvanlig et som begynner på L siden guttene har navn på L. men d er vanskelig rett å slett, navnet skal heller ikke inneholde R hehe.

Men blir vell ettervert.

Skrevet

Mange fine navn er, liker godt Andreas=)

Nå vet ikke vi hva det blir, det er en overraskelse til fødselen, men blir det jente skal hun hete Ebba. Guttenavn er værre, det slet vi med med første mann også, men det trur det står mellom Balder, Ludvig, Hans og Oscar. Så får vi se hva som passer om det blir gutt=)

Skrevet

Andreas er fint! :-)

Vi har også funnet navn. Jentenavn ble vi enige om umiddelbart. (Mitt forslag, men han falt også pladask.) Guttenavn begynner vi å bli enige om. Han kom med et forslag og selv om jeg ikke falt for det sånn helt med det samme tilbake, så kommer jeg ikke opp med noen bedre alternativ. Så bare guttenavnet får modnes noen måneder til, så går vi nok for det! ;-)

Veldig kjekt å være enige om ting! :-)

Skrevet

Jeg hadde sånn cirka bestemt meg for Emma, men så viste det seg at det allikevel var en gutt der inne!!! :)

Så nå er jeg helt i villrede.

Liker mange veldig forskjellige navn, har en liten liste med blandt annet Noah, Jørgen og Sebastian.

Men aner virkelig ikke.

Skrevet

Gratulerer med kjempefint navnevalg!:-) Kunne brukt det selv om vi skulle ha gutt og det ikke var opptatt i nær familie.

lillesøster i magen skal hete Eline :)

Skrevet

vet ikke kjønn enda. Men blir det gutt så er det lucas, er det jente så er det sarah. Jeg ville egentlig at gutten skulle hete Antonius, men det var vist helt uaktuelt=P Hva synes egentlig dere om Antonius?

Skrevet

Ja, hun skal hete Olivia :)

Skrevet

Vi får endelig jente etter 4 gutter og hun skal hete Eirin. Det va bestemt før forrige mann kom til verden.

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss for navn enda, og tror ikke det skjer enda :) Vi blir ikke så lett enige, og mannen gidder ikke/klarer ikke å bestemme seg før det nærmer seg termin. Har vært sånn de to andre gangene også :)

Skrevet

Vi venter ei jente som skal hete Emmelin men det er jo en stund til hun kommer så mye kan forandre seg ;)

Skrevet

Mange fine navn her. Vi hadde tenkt på Nicoline hvis det hadde blitt jente.

Skrevet

Adelina ;) eller Medina.... har en gutt som heter Leon emin

Skrevet

Andreas er veldig fint navn:) min sønn heter Adrian Andreas:) vi får en gutt til nå og han skal hete Martin Andrè:)

Skrevet

Jeg har funnet navn - nesten.... Det er fortsatt en del uker å ombestemme seg på.

Guttenavn er greit, tror jeg. Da blir det Sivert. Og mannen min ble plutselig enig, sikkert fordi det mest sansynlig er en jente inni der. Han ville ha Sebastian i stedet for Sivert i utgangspunktet, men han bestemte navnet på førstemann, så er min tur å bestemme nå.

Jentenavn er vanskelig. Alle de jeg liker er oppbrukt av naboer og gode venner.

Inntil for et par dager siden var jeg litt i tvil om at jeg skulle gi blaffen i at nabojenta heter Thea, og gå for det jeg også (hun er jo noen år eldre enn knøttet vårt blir), men oppdaget at det er 5 andre som heter Thea i barnehagen til sønnen min, så da er det utelukket likevel. Vil ha et navn som ikke alle andre heter, i og med eldste har et navn på ti på topp lista (glemte å sjekke den da han fikk navn).

Så nå prøver jeg å få mannen min til å skjønne at Cornelia er et kjempefint jentenavn. Men han er ikke helt enig ennå.

Skrevet

Jenta vår skal hete Silja <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...