Gjest Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Lillegull på 10 dager våknet med nesten helt sammenklistret øyne i dag Litt sånn gulgrønn gugge. Har vasket med varmt vann og dryppet i morsmelk flere ganger allerede. Er dette øyekatarr? Går det fort over? Må han til legen? Er så fælt å se på :/ Får helt vondt i mammahjertet mitt.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Det trodde jeg også at vår lille jente hadde. Var vel rundt 10 dager hun også.. Helsesøster sa at det ikke er øyekatarr hvis ikke de i tillegg er røde i øynene, men at det er tette tårekaneler og at vi skulle bruke en fuktet q-tips/klut og massere forsiktig i øyekroken. Vi holdt oss til klut (føltes tryggere!) og det gikk bort etter et par dager. :-)
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 samme her, fikk samme beskjeden som aiva, og det forsvant etter et par dager Er visst ganske normalt
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Nå ble jeg litt lettet her Skal massere og fortsette å vaske det bort så håper jeg det forsvinner Skal på helsestasjonen på torsdag allikevel, så skal høre med helsesøster da. Takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå