Nea og juniors mamma Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Siden de tidlige morgentimene har jeg løpt på toalettet med diaré og kastet kraftig opp en gang. Nå er det bare litt farget vann som kommer, er helt tom. Har kraftige knipetak og ingen matlyst. Prøver å drikke farris og eplejus blandet, men får bare ubehag i magen igjen. Sukk, hvordan skal dette ende. Håper det går fort over, andre som sliter med det samme nå?
Trollmor til 2 Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Er du helt sikker på at det er omgangssyke da? Kan det være at kroppen din gjør seg klar til fødselen ved å få tømt seg skikkelig? Har hatt et par sånne runder jeg og, med ca en ukes mellomrom. Men bare en dag eller noen timer av gangen. Men jeg hadde det akkurat som deg altså. Diare og kraftig oppkast. Og skikkelig vondt i magen! Trodde nesten at jeg hadde fått magekatarr eller noe sånt jeg... Men søskenbarnet mitt, som er 5barns mamma, kunne fortelle at hun også har hatt det sånn de siste 7-14 dagene før fødsel. Uansett håper jeg det går fort over og at det ikke er en skikkelig hard omgangssyke!
Nea og juniors mamma Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2011 Ja, jeg har hørt om det der, men nå har samboer vært syk i helgen og snuppa febersyk i to dager med lys tynn avføring. Så jeg er ganske sikker på at det er omgangssyken. Hvis ikke så hadde kroppen gjort seg selv en bjørnetjeneste da jeg er helt tom for energi og overhode ikke klar for fødsel. Håper bare jeg er på beina igjen til i morgen for dette er syyykt ubehagelig
Trollmor til 2 Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Uff... Masse god bedring til deg ihvertfall!
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Huff, vet akkurat hvordan du har det.!! Jeg har termin om 9 dager, å i natt begynte jeg å kaste opp ganske kraftig, å var på do 4 ganger... etterpå har jeg ikke kastet opp mer, men vært på do en gang! jeg har også fått kraftige kynnere med bare et min mellomrom... Men nå er det litt mindre... Har også bittelitt feber på 38.0, som gjør meg små uggen i kroppen... håper ikke snuppa har tenkt seg ut før dette har gitt seg da.. ellers blir man vel isolert på fødeavdelingen??
Nea og juniors mamma Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2011 Skulle egentlig vært på kontroll til jm, men det ble det selvfølgelig ingen ting av. Hun sa uansett at kroppen ikke går i fødsel når en er syk, håper i hvertfall det. Har begynt å kunne ta til meg litt væske og kjeks, men magen er fremdeles vond når det er bevegelse gjennom tarmen. Kynnere er det også på toppen av det hele....sukk og stønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå