Gå til innhold

Dere med skolebarn: foretrekker dere hel dress eller bukse og jakke som yttertøy på vinteren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hel dress er enklest. Min førsteklassing bruker det, men har også en boblebukse hengene på skolen for sikkerhets skyld, den kan kombineres med boblejakken han har på når han kommer.

Skrevet

Jeg foretrekker heldress, men nå når han startet opp i 2.klasse ville han ikke ha det. Det var visst barnslig...

Skrevet

Min førsteklassing bruker hel dress. Mye enklere for henne å ta på selv - slik at hun rekker mest mulig av friminuttet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min 1.klassing hadde todelt lenge, fordi mange i bhg hadde det. Så begynte hun på skolen, og ville plutselig ha hel dress. Så kjøpte jeg en vinterjakke til henne på tilbud nå, og da ville hun ha todelt igjen, for å kunne bruke den nye jakka.... Såeh...take a pick? :D

Skrevet

Datteren min insisterer på skibukse og jakke. Brukte dress i 1. klasse (så lenge jeg bestemte :P ), men nå blir det med jakke og bukse. Hun går i 3. nå. Passer bare på å kjøpe ski/boblebukser som går et stykke oppover ryggen slik at glipen i ryggen blir minst mulig. Syns Skogstad sine boble/skibukser er veldig ok. Knallgod kvalitet også.

Skrevet

1.klassingen min nekter plent å bruke noe annet enn to delt.

Og det ser ut som at det er det de fleste i 1.klassen her bruker.

Skrevet

Sønnen min brukte hel dress i 1.klasse. Men det var han nesten alene om. Nå i 2.klasse har vi todelt. Synes det er enklest. Da han hadde hel dress, valgte han ofte å ta bare jakka i steden for. Nå drar han fort på seg buksa og jakka... Tror ingen i klassen hans har hel dress lenger... Men hel dress er jo i grunnen det beste synes jeg da.

Skrevet

min førsteklassing har heldress og det samme har omtrent hele klassen hans..praktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...