Gå til innhold

Sankthansaften kommer det en JENTE! Og vi har to prinsesser fra før.... :-)

Anbefalte innlegg

Er det noen mammaer her til tre jenter?? :-)

Hvordan går det med så mange følelser og østrogen i huset?????

:-) :-) Og hvordan har pappaen det??

Hvordan er det med søskensjalusi, eller generelt sett i hverdagen med tre jenter i huset? Mine er 6 år, 4 år og en til kommer i juni....

Andre mammaer i samme situasjon som meg? :-)

....og jeg trodde at det var høy nok rosa-faktor i huset.... :-) :-)

Fortsetter under...

Gratulerer med enda en prinsesse!

Her i huset er det stikk motsatt, har to gutter på 3 og 5, og i juni kommer nr 3. Det blir myyye testosteron og slossing i årene som kommer! :o)

Det er rart med det, hvordan noen bare produserer barn av samme kjønn! :o)

Gratulerer med enda en prinsesse!

Her i huset er det stikk motsatt, har to gutter på 3 og 5, og i juni kommer nr 3. Det blir myyye testosteron og slossing i årene som kommer! :o)

Det er rart med det, hvordan noen bare produserer barn av samme kjønn! :o)

Takk og ditto gratulasjoner med en prins! :-)

Det er mye praktisk rundt det - arv av klær, leketøy osv... Jeg gleder meg mye og satser på at jentene kommer til å samarbeide fint sammen ... Tror nok at det er roligere i huset med te jenter enn med tre gutter? :-)

Kanskje ikke? :-)

Så gøy med en jente til! Jeg er oppvokst med to søstre, og det ble nok noe hektisk i tenåringsperioden, men det er det vel uansett, tenker jeg. Ellers tror jeg barn er så forskjellige at kjønn ikke har så mye å si.... Har selv en gutt og en jente fra før, men personligheten deres svarer absolutt ikke til kjønnet!

Men jeg har også (foreløpig) termin st.hansaften! Hvor bor du og hvor skal du føde? Jeg skal på UL i morgen, så jeg vet ikke bestemt termin (eller kjønn) ennå, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...