Gå til innhold

Hallo alle sammen, da er det endelig min tur til å komme inn i 2.trimester :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da tror jeg vi er ganske likt soon2bee, 12+1 i dag:) Skal på tidlig UL på torsdag, og nå kjente jeg at jeg begynnte å glede meg skikkelig, selv om det er litt skummelt også..håper det er en liten frisk og aktiv krabat her også:) Har noen av dere som er kommet ca like langt fått innkallelse til ordinær UL? Hvor lenge før ca får man det, noen som vet? Bor i Oslo.

Hei Lykkeliten :)

Det er bare å glede seg, er du så langt på vei kommer du til å se masse bevegelser, jeg lå på benken der og gråt og lo om hverandre, hehe :)

Jeg har fått time til ordinær UL allerede, for legen min sendte henvisning da jeg var i uke 5, men har ikke time før 4.mars, og da er jeg 18+4.

Hei LilleS

Ble ganske overrasket selv jeg, men jeg har begynt å kjenne liv allerede. Har kjent det i 4 dager nå. Ikke mye, men nok til at jeg reagerte på de snåle følelsene ;)

Henger meg på her:) Gratulerer så masse og gled dere til en spennende tid i møte. Selv er jeg 12+1 og kom overraskende inn hit etter å ha funnet ut at jeg var gravid på søndag. Herlig følelse å se at alt sto bra til med den lille der inne. Er andregangsfødene så begynner å kjenne smått med liv ;)

Så gøy!!!! Var også på tidlig UL idag, og jeg er 13+1, ifølge de målingene som ble gjort der. Utrolig herlig å se den lille knerten inni der som rørte masse på seg. Og det bittelille flekken som var hjertet som slo, så raskt, så raskt.. :D

(Men si meg.. 9 cm? Vår lille var 64 mm sa hun. Og det står til og med på helsekortet? Er det kanskje fra hode til rumpe da? Også er bebisen din målt fra hode til tå?)

En tredjedel unnagjort nå. Lykke til med de neste 2/3.. :-D

Annonse

Jeg har også fått innkalling til ordinær UL, fikk det samtidig med JM time. Håper jeg får se litt neste gang jeg er hos JM også. Men hun målte ikke noe hos meg :( Gjør vel kanskje ikke det før ordinære ul eller? Noen av dere som vet hva det blir forresten??

Jeg har skikkelig guttefølelse, men det kan godt være fordi samboeren min hele tiden sier han.. ;)

Hei dere!

Gratulerer jenter!

Jeg er også nyinnflyttet i 2 tri. Stort! Uvirkelig og skummelt... Jeg har ikke tatt ultralyd enda, som jeg ser dere har gjort.

Tror jeg også har kjent noe rart nedi magen nå, boblefølelse... Kan man virkelig kjenne at det beveger seg allerede?

Hvordan kjennes det ut syns dere?

jess, i dag kom innkallelsen til ordinær UL i posten og bekreftelse på fødested! Akkurat som jeg nesten ble litt overaska, at det faktisk skjer nå...Men kjempe gøy! Skal til tidlig UL i morgen og er da 12+3, så det blir spennende!! Både samboern og jeg syns det hele er litt uvirkelig, så kanskje det blir litt mer virkelig for oss å se den lille inni der :S Bare den lille har det bra....spennende å følge med dere alle sammen!

Hei igjen!

I dag så jeg min lille venn...Gjett om det var fantastisk! Han/hun lå der å sprellte og var så aktiv at hun nesten ikke fikk tatt bilde:) Det var virkelig en opplevelse, og både jeg og mannen fikk oss en tåre i øyekroken..:) Så nå ble det plutselig veldig virkelig! Vi var til og med innom en butikk å så på vogn etterpå!! Haha! Anbefales på det varmeste! Natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...