Gå til innhold

Dager igjen 18 januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min (UL) termindato (min egen er i morgen), drar til akupunktøren for å få igangsettings akupunktur.. Forrige gang gikk jeg 16 dager over(prøvde alle kjerringråd), så denne gangen prøver jeg ut litt andre ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nettopp kommet inn i 3 trimester, og har 88 dager igjen=)

Skrevet

6 dager på overtid. Har vært hos jm i dag og blitt tøyd litt, håper det setter ting i gang.

Skrevet

14 dager igjen til termin :-) 2 uker!!! :-) spennende :-)

Skrevet

2 dager igjen!! Har gått med maserier i nesten 3 uker, og vært inn og ut av føden. Er totalt utslitt psykisk og fysisk. Har også fødselsangst.. Skal derfor bli vurdert igangsetting i morgen.

Skrevet

JEEEEEI.... 9 dager igjenn... en ny milepæl er her nå ;)

Men nå er hjeg utolmodig ov venter spent på at den lille skal melde sin ankomst ;)

Skrevet

39 laaaaange dager igjen....

Skrevet

11 dager igjen. Går fort i svinga nå :D

Skrevet

31 dager, og dermed nøyaktig 1 mnd igjen =)

Skrevet

32 korte dager igjen:) Har veldig mye å gjøre før den lille kommer så for første gang ønsker jeg at han ikke kommer så mye før termin:)

Skrevet

29 der igjen ;-) Håper dagen flyr sånt som de har gjort til nå ;-)

Gleder oss til og se han inni magen <3<3

Skrevet

På overtid, -7 dager... Fantastisk! Eh, nei...

Skrevet

16dager igjen:):)

Skrevet

25 dager igjen her :) Snart fødeklar, skummelt! :P Psykisk er jeg helt klar for at prinsen skal komme, det kan like gjerne skje i morgen for min del :) Utålmodig? Ehe.. :P

Skrevet

49 laange dager igjen..

Men lite er klart så det er sikkert greit med litt tid også!

<3

Skrevet

39 dager igjen til termin, og tiden flyyyyyr...

Skrevet

37 dager igjen å syns nesten tiden står stille.

Skrevet

17 dager igjen her :) og har hatt noe "rie-lignende" greier i hele natt og i dag.. men ved 14 tiden i dag så dabbet det av gitt :(

får bare håpe det tar seg opp igjen utover kvelden ;)

Skrevet

13 dager igjen,og det går så tregt.er utrolig sliten orker ingenting bare venter på at babygutten min skal komme snart,men han har ikke bestemt seg ennå om han vil bli født med hodet eller baken først.var på kontroll idag jordmor mener det hender at babyer fester seg rett før de skal bli født eller i siste uken.håper han bestemmer seg for å bli født med hodet først,det er vel greiest for oss to.jeg er ikke første gangs fødende og jeg har gode mål så det vil sikkert gå bra,men jg gruer meg for tenk om det skjer noe uventet underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...