InsomNina Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Er det ingen som er kritisk til dette? Trodde dette var noe man burde holde seg unna i et svangerskap jeg Ikke for at jeg har peil, men har hørt det fra andre. Virker som mange bruker det de trenger for å lindre evt. smerter uten hensyn til graviditet. Ang. varmeflaske så tenker jeg self. rett på magen.. kan vel ikke være bra med så konsentrert varme rett på ungen? Spesielt ikke i slutten av svangerskapet mot "menssmerter" når hodet ligger ned? Bare lurer jeg asså
yeah:) Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Paracet er helt ufarlig for babyen, så det kan vi bruke med god samvitighet. Bare spør legen din, eller jordmor. De kan også fortelle deg hvor mye du kan bruke av det uten å skade hverken deg eller babyen. Det er ibux du IKKE skal bruke når du er gravid. Hehe, du, hvis babyen skulle bli så varm som du skriver her av en varmeflaske, da må du jammen meg ha en varm varmeflaske. Det er jo ikke snakk om å ha det så varmt at du får brannskader på huden av den. Du skal jo faktisk klare å ha den inntil magen din. Og dette er også noe som jordmødrene på sykehuset anbefaler å bruke som smertelindring når du har rier. De anbefaler også å ta et varmt bad, eller en varm dysj. Er nå bedre det enn medikamenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå