Gå til innhold

Da flytter jeg inn hit! Flere nye her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Testet positivt 4 dager før IKM i dag. HURRA! Blir barn nr to! Termin ca 1 .okt. Flere nye her?

Når har dere termin ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel egentig ikke ny sånn terminmessig sett, men fant ikke ut at jeg var gravid før i forrige uke, så sånn sett er jeg ny her.. Hehe.. termin en mnd før deg.

Skrevet

Og gratulerer med spire forresten..

Skrevet

Hei og grattulerer til begge :) Jeg testa og positivt idag, blir spennende å se hvilken termin vi får nå da :D Når hadde du EL tror du?

Skrevet

Jeg er og nye her, testet positivt for 4 dager siden :) er mitt første barn

Skrevet

Gratulerer til alle sammen :-) Jeg venter mitt første barn 26 september i følge terminkalkulatoren. Fant ut i går at jeg er gravid :) Lykkelig!

Skrevet

Hei:)

Gratulerer så mye! testa positivt forrige mandag:) Venter da vårt andre barn ca 17 september:)

Skrevet

☆★Storesmurf&lillesmurf, jeg tror EL var 8. januar!

Så moro at vi er flere! Grattis med spire alle sammen! Skal bli moro å følge dere!

Skrevet

Mai- baby , ok :) Jeg har termin ca 28 september tror jeg :) blir mitt 2'dre barn, samboers første ;)

Skrevet

Gratulerer;) Jeg testet også positivt i dag! Har vært igjennom 2 SA nå, så håååper denne spiren sitter;) Termin ca.2.oktober.

Skrevet

Hei Mai 08

Jeg er oxo ny her, for andre gang.

Venter nr 2 ca 25september. Har en gutt fra før født juni 2008.

Skal til Legen i morgen, så får vi se hva han sier :o)

Dette skal bli en spennende tid.

Gratulere til alle ny gravide!!

Skrevet

Er vel ganske fersk her inne jeg og.

Termin ca 22. september, har en gutt på 4 fra før ;o)

Utålmodig så det holder til at 1.tri skal være over og en kan være gravid på 'ordentlig'.

Skrevet

Hei,

så artig at det er så mange flere ny-gravide :) Jeg testet positivt i dag. Hadde en spontan abort i jula, og har ikke hatt mensen imellom- men er vell 4 uker på vei bare :)

har to gutter fra før av, på 4,5 år og 3 år :)

Er så spennede :)

Skrevet

I dag flytter jeg også inn her :) Fikk nettopp blodprøvesvarene, og den var positiv. Regnet ut at jeg allerede er 7 uker på vei, skal til legen først om 2 uker :/ Ca. termin er 7.september, men har sterk følelse av at han eller hun kommer en stund før det :) Storebroren var ganske tidlig ute.

Men uansett, JIPPIII :D Og gratulerer til alle dere andre også! :)

Skrevet

Hei

Jeg har temin 25. september, blir mitt andre barn har ei jente fra før (juni 08)

Skrevet

Testet positivt i dag 4 dager før IKM :D Hurra !! 2 pp, så skal ikke klage. Nå håper vi bare at spiren klamrer seg fast :))

Jeg har fra før 1 barn og sambo har 1 barn fra før, så d blir vårt 3 barn :)) Gleder oss masse !

Gratulerer så masse til dere andre også :)

Skrevet

Da kan jeg også melde meg inn her :) Testet positivt allerede 4 dager før IKM!

Dette er vårt første barn, vi galgleder oss :)

GRATULERER ALLE SAMMEN :) YES!!!

Skrevet

Hei hei :D

Og gratulerer til dere alle som venter en liten spire :)

Her så har jeg foreløpig termin 16sept. <3

Enda er det usikkert da, kan være at jeg er lengere på vei etter som det ikke er så lenge siden forje fødsel :P

Jeg har i fra før av to gutter, en på 21mnd. og en på 4mnd. <3

Skrevet

Hei:) Jeg er ny her:):) Har termin ca 30 september med mitt første barn:) Spennende å treffe andre i liknende situasjon:) Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei jeg er også ny her. Testet positivt i dag. Har termin 3. oktober:) Håper tiden går fort:)

Skrevet

Hei! Flytter også inn :) Vi venter vårt andre barn, termin 15 september og har en sønn på 2 1/2 fra før. Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin omtrent da. Tipper 30 september :D

Testet svakt positivt på onsdag. Blir unge nummer to her også, storebror blir 2 1/2 når lillebror kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...