Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er 19+4 uker på vei med nr 3, og har enda ikke kjent liv! Vet at jeg kjente liv før uke 17 sist... Har jo vært på ul og sett en sprell levende baby, men blir jo litt usikker likevel! Morkaken ligger ikke foran, så det er heller ikke årsaken. Andre flergangs som ikke kjenner liv såpass langt ut i svangerskapet?
gulda Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Nå, men nummer to, kjente jeg liv tidlig. Men med nummer en var jeg over 20 uker på vei. Og jeg har forstått at det likegodt kunne vært andre veien, alt ettersom hvor morkaken ligger (var jo ikke den som demper hos deg), hvor aktiv baby er, eller hvordan baby ligger (sparker innover). Hørt om andre som har ventet lenge på å kjenne liv tross at de flergangsfødende. Så aøt er nok i skjønnelste orden, og du har jo sett liv også! Men skjønner godt at du gjerne vil kjenne liv nå. Krysser fingrene for at ønsket ditt blir oppfylt raskt, da )
Moonfreckle Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er også i uke 20 nå og det er mitt fjerde svangerskap. Kjenner 'noe' en sjelden gang, men langt ifra så ofte som jeg hadde håpet/forventet. Min morkake ligger pent plassert på bakre vegg, så jeg kan ikke skylde på den heller! Ved ultralyd har jeg derimot kunne se en meget aktiv krabat. Noen ganger tenke rjeg at det er fordi jeg denne gangen er en del kilo overvektig, men jeg vet ikke om dette har mye å si. Men tenker jo at jo slankere/strammere man er i mageområdet, jo lettere blir det å kjenne bevegelsene? Tipper det bare øker på nå de neste par ukene, er ikek bekymret, bare litt utålmodig!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Har ingenting å si hvor masse man har rundt magen nei når det gjelder å kjenne liv inni nei! Jeg er godt polstra rundt magen, og vet at jeg kjente liv første gang den 20.desember, da måtte jeg ha vært ca 10+4, selv om jeg var på UL idag og var ca 14+5 på vei og gyn-legen sa at det kunne det ihvertfall ikke være! eeehhh..... jo, når jeg kjenner akkurat den samme følelsen nesten hver dag framover og når det blir bare sterkere og sterkere så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå