Dessa ღENDELIGღ Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Kan denne minne om gulaktig snørr? (Sorry.. Ekkel beskrivelse) Hadde to runder på do i går hvor det kom litt sånn gulaktig veldig seigt slim når jeg tørket meg. I dag når jeg stod opp kom det en ganske stor sånn kladd.. (æsj.. Ekkelt) Men sist så jeg ikke noe til denna proppen, så jeg veit liksom ikke.. Har gått med 1 cm åpning siden lille juleadten, og 2 cm åpning siden før helga, så jeg håper egentlig ting kan starte snart.. Men det er vel sånn at denna slimproppen ikke trenger å bety fødsel i nærmeste fremtid.. Men det er jo greit å vite at NOE skjer oppi her i allefall..
flypapir Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Kan høres ut som slimproppen ja Den er skikkelig seig og guffen, men du verden så glad man er for å få`n ut!
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2011 Men jeg har lest mye forskjellig nå.. Søkte på Google ) Det står at som regel går kvinnen i fødsel 1-7 dager etter denne har gått.. Men jeg har fått inntrykk av at mange mister denne opp til flere uker før det skjer noe.. Hmm..
mastermind Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Slimproppen kan gå flere ganger. Om den går tidlig kan det dannes en ny. Min gikk ca 3 dager før fødsel sist. Fikk på termin, så er du rundt termin, så kan det være et godt tegn )
flypapir Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Kan dannes ny om den går for tidlig ja, men ettersom du er fødeklar ville jeg tatt det som et tegn på at fødselen ikke er så altfor lang unna. Hvor lenge er uvisst. Selv gikk min et par dager før fødsel begge gangene
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Tror min gikk forrige onsdag, 6 dager siden. Hadde mye seigt slim i dagene før, og på onsdag lå det en seig grønnaktig "kladd" i truseinnlegget. Googlet litt og tror det må ha vært den berømte slimproppen Ble så glad da, men er som sagt 6 laaaange dager siden det skjedde meg, så det behøver ikke bety noe som helst virker det som Har hatt vonde kynnere og modningsrier siden, kjedelig å gå med så mye vondt uten at det blir regelmessig eller tar seg opp :/ Det var ikke akkurat oppmuntrende ord fra meg, bare frustrasjon fra min side Får håpe du er mer heldig enn meg og at noe skjer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå