Gå til innhold

oj..er gravid jo!

Storesmurf+Lillesmurfene

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravidstreken var sterkere enn kontrollstreken... og har ikke fått mens på 50 dager, og FF flytta EL mange ganger, nå vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei :P Må kjøpe en ukesindikator trur jeg :D

Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der satt'n!!

Gratulerer så masse!

Fikk så vondt av deg siste runde, men når du ikke har hatt mensen på 50 dager, så er det en god grunn til det:-))))))

Hurra for deg, nå ble jeg glad på dine vegne!!

Skrevet

Så flott. Gratulerer så mye og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer! Sees på 1.trimester :-) Blir spennende å se hvor langt du er på vei da.

Skrevet

Gratulere denne gangen sitter den ; )

Skrevet

Takk alle sammen :) Kjøpt en ukesindikator nå, så får vi se i morgen hvor langt jeg er på vei,men jeg tipper jeg hadde en veldig forsinka EL så jeg tipper bare litt over 4 uker på vei :) Noen som har lyst til å være med og gjette ?

Tror ikke hjernen min har helt forstått det enda jeg :)

Skrevet

Gratulerer så mye!:-)

Jeg er på dag 59 i syklusen nå,men testet neg. 9 jan. på dag 50.. har du testet før å fått negativt? har nok en veldig sen el jeg og.. ( skulle hatt mens ca. 20 des.)

Kos deg mye med den voksende spiren :-)

Skrevet

Takk :) Noah, ja jeg testet for 7-8 dager siden og da var den så negativ som det går an. og nå er den plutselig så sterkt positiv som det går an :P Håper det vil klaffe for dere også

Skrevet

Gratulere så masse Storesmurf&lillesmurf - hurra :-)

Dere har jo prøvd ei stund så dette var vel fortjent ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Nå ble jeg glad :-D kom og join meg på 1. tri ;) Lykke lykke til videre, dette skal gå bra :) Klem.

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren! Lykke til videre! :-)

Skrevet

Artig å høre at du er blitt gravid uten å ha mensen ! Jeg har ikke hatt mensen på 4 måneder nå , kanske jeg og er like heldig plutselig og får positiv fordeom :) hvilke symptomer hadde du siden du testet?

Skrevet

Gratulerer masse med spiren!! Krysser fingrene for at den klorer seg fast! Lykke til videre =)

Skrevet

takk takk :) Jeg har faktisk ikke hat noen symptomer.. har hatt litt sånn rar vond følelse nederst i magen. men den forsvant noen dager før jeg testa positivt. Idag driver jeg å sjekker på do hele tia for det kjennes ut som jeg får mensen hele tia:P

Skrevet

ÅÅH GRATULERER SÅ MYE :) Det var virkelig artig å lese! Håper spiren klamrer seg fast :)

Jeg tipper du er 4-5 uker på vei kanskje:) Blir spennede å høre i morgen hva testen sier!

Skrevet

Du har rett Aeris ;) ukesindikatoren sa 2-3, som betyr 4-5 uker på vei :) MEn FF'en min skjønner jeg ikke noe av da. Den eggløsnnga er helt feil. og jeg trodde jeg hadde eggløsning på dag 28 som dere ser, for jeg hadde eggløsningsvondt og alt som er med som forrige syklus.. Men kan eggløsningen ha vert på dag 35 istede da? Siden det er en temp dipp der, men kan man ha eggløsningen uten å kjenne den på en annen syklus igjen da, selv om man kjennte den forrige? Om det var dag 28 så er jeg vel 5 +2 sikkert ikke enkelt for ukesindikatoren å få frem 3+ bare på to dager. egget fester seg jo ikke heller før en stund etterpå? hehe, ble ikke så klok jeg , men tipper det var dag 35 siden tempen hadde en jevn stigning etter det :) Så termin slutten av september :)

Skrevet

Gratulerer så masse igjen! Jeg tipper at du er 15 dpo, jeg. Så da blir det vel uke 4+1?

Skrevet

gratulerer så mye:)

Jeg synes og at dag 35 er den mest sannsylige EL dagen ut i fra målingene dine og det kan vel stemme bra det?

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...