Gå til innhold

Flere over IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg riktig nok ikke skrudd rett sammen, i fht sykluser osv. Men mine pleier og være alt for lange, med lange menstrasjoner. Alt for kort tid mellom menstrasjonene... kanskje 2 uker i mellom...

Denne pp der i mot hadde jeg kort menstrasjon, på 5!! dager (mot normalt 7 uker...) OG jeg skulle hatt ikm på Torsdag.

Testet på Lørdag, siden jeg sku på fæst. Og den var negativ. så klart... Men mensen har fortsatt ikke kommet.... Bestillte tester i dag, så blir en ny testing når de kommer i posten...

Noen fler som venter ? Kan jo vente sammen..

Har ikke helt trua, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt, har du menstruasjon i 7 uker?

Skrevet

Ja... Utrolig kjipt! Rekorden er 13 uker. Urolig upraktisk når man vil ha barn. De finner ikke ut av hvorfor, og vanskelig og regulere. Har hatt det slik siden jeg var 14. P.piller regulerer det. Men da blir det jo ingen barn.....

Merkelig men sant.

Skrevet

Hvordan går det monca?? Følger spent med på deg nå altså ;)

Klems

Skrevet

Hei du. Hvordan har du det? Hvor langt har du kommet?

Her ventes det fortsatt på mensen. Ikke noe nytt. Full av symptomer, selvfølgelig. Du husker hvordan det er du ;-)

Men vi får se. Venter tester i posten, så da blir det vel og brenne av et par tre tester. Hihi. Men blir vel skuffet regner jeg med...

Klemklem

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg og håper du straks får positiv test. Det fortjener du.

Masse lykke til og måtte tante kreket holde seg unna.

KLem

Skrevet

Jeg krysser fingre for at du har klaff denne gang ;-)

Men, om det ikke skulle lykkes og tante kommer atter en gang, kan jeg varmt anbefale akupunktur for ustabile og ubrukelige syklusser. Jeg har en god venninne som har veldig bra erfaring med akupunktur for lange og ustabile mens.

Selv har jeg og god erfaring med akupunktur (for andre plager i forbindelse med svangerskap ++)

Sjekk ut www.akupunktur.no Der finner du godkjente dyktige akupunktører i ditt distrikt ,-)

Masse lykke til ;-)

Skrevet

Jeg hadde også lange mens-perioder i ten-årene. Rekken min var riktignok "bare" 6 uker (!)... Jeg regulerte det også med p-piller. Er nok ikke så veldig fruktbar av meg, for vi brukte 5 år på å få spiren til å sitte første gangen, men det gikk til slutt :-) Uten hjelp. Har aldri hatt stabile sykluser, så skjønner frustrasjonen din utrolig godt! Selv er jeg inne i 1. pp med nr. 2 nå. Har kun hatt et par mens etter svangerskap og et år med amming, så er veldig spent på hvordan det skal gå, ja...

Krysser fingrene for oss alle XXXXX

PS: Har IKM til helga (tror jeg... Kjentes i hvert fall ut som jeg hadde EL den 9.). Enn så lenge kan jeg gjerne vente sammen med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...