Trultemor73 Skrevet 22. januar 2011 #26 Skrevet 22. januar 2011 Er på besøk fra småtroll 0-1 år her og er så glad for å se at det er mange som ammer lenge. Verdens helseorganisasjon anbefaller å amme til barnet er 2 år. Med nr. 1 ammet jeg i 13 måneder. Broren min var helt sjokkert. Nr. 2 ammet jeg i 26 måneder. Nr. 3 er bare 9 1/2 mnd ennå og ammes fortsatt. Ingen tvang, bare kos. Går også veldig opp og ned med intr. hans. Men stresser ikke med det. Ammer også fortsatt om natten. Tuller litt med at jeg skal amme han i 39 mnd.
AngryBird Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 Oj, så mange:D Snuppa er snart 15 mnd nå og ammes fortsatt, men bare på morran når hun våkner og jeg henter henne inn i dobbelsenga. Er ikke så voldsomt interessert ellers på døgnet. Hadde kveldspupp litt på og av fram til juleferien, da tror jeg det ble slutt på den fordi hun ikke fikk lov til å kle av meg og forsyne seg selv når vi var borte hos andre. (har aldri vært spesielt glad i å amme ute blandt folk så leking og tulling med puppen var lite aktuelt;)) Kommer til å fortsette så lenge vi begge trives med det. Driter i hva andre tror, mener og syns:)
p-in-the-snow Skrevet 31. januar 2011 #28 Skrevet 31. januar 2011 sønnen min er like gammel som din og jeg ammer fortsatt. har samme problemet med å si pupp når han hører. når jeg sier at han kan komme og få pupp blir han bare sååå glad. han får 1-2 ganger om dagen. fantastisk for immunforsvaret til barnehagebarn
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 åhh, skulle ønske jeg fik lov å amme lenger enn 1 år... Men lille ville ikke ha mere rundt 1 år, så da gikk det ikke. Det er så koslig å amme, gleder meg masse til neste som kansje kommer i september
AngryBird Skrevet 2. februar 2011 #30 Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer med den som kansje kommer i september,☆★Storesmurf&lillesmurf SNuppa mi vil bare ha pupp om morran, men det er ikke mye melk igjen, prøvde nemlig å pumpe litt her om dagen for å sjekke. Noen som vet om melka vil tørke helt inn med bare en tømming per dag eller om produksjonen vil holde seg sånn den er? Vil gjerne forsette en stund til jeg, men kan liksom ikke tvinge puppen på ho på dagtid heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå