Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes alt er bonn i bøtta for tiden. Bekkenet mitt blir værre for hver dag som går, og enda har jeg ikke kommet lenger enn halvveis. Har en herlig 2åring som krever sitt, men nå klarer jeg ikke leke med henne lenger og ikke løfte henne opp.

Etter jul måtte jeg bite i det sure eplet og spørre om sykmelding fra jobben jeg akkurat hadde begynt i. Nå går jeg og er veldig spent på hvordan det blir med utbetalig av sykepenger osv. Det er vel NAV som skal ta seg av det, og jeg håper indelig at jeg har opparbeidet meg rett til sykepenger og foreldrepenger!

Til nyttår fikk jeg meg krykker, og de har jeg humpet på siden, men nå synes jeg ikke de hjelper stort heller. Har lyst til å gråte når ettermiddagen kommer og bekkenet er på sitt verste. Får ikke flyttet beina, og smerten iler fra ryggen og helt ned til tærne.

Fysioterapi er jeg ferdig med. har gått over til vannterapi. Det lindrer mens jeg er i vannet iallefall.

Jeg har heldigvis en god ektemann som er så forståelig og tålmodig som en mann kan være. Men jeg har selvfølgelig vondt av de begge, både lillemor og husbond. De blir satt i andre rekke...

Jeg gleder meg over den lille gutten i magen, det må dere vite.

men nei... bekkenløsning er no' dritt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142799876-helvetes-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv kiropraktor,det kan hjelpe veldig godt. Det finnes mange kiropraktorer som er eksperter på bekkenproblematikk. koster litt, men er verdt pengene sine! PS: de knekker ikke så mye, det er mest musklene de går løs på ved å trykke og holde på forskjellige punkter. Bare så du ikke går fordi du er redd for å "knekkes". Husk at de har over 6 år på skole og vet hva de holder på med:) Jeg føler med deg, jeg hadde det likedan sist svangerskap og begynte påan igjen denne gangen, men jeg er blitt "reddet" av kiropraktoren min. Jeg har vondt, ja, bekkenet er der. Men jeg klarer å fungere og jeg klarer å være mor for min 2 åring i en mye større grad enn jeg på forhånd ville trodd. Lykke til!!!

Ja, jeg vet hva bekkenløsning er:-) har skjevt bekken så jeg sliter veldig om dagen, humøre er vanskelig å holde oppe når alt er tungt og vondt. Men heldigvis går det over etter 1-2 måned etter fødselen:-)) lykke til. Har 3 barn å ta meg av så det er vondt å ikke kunne løfte minstemann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...