Gå til innhold

Nå som det er salg på Reflex butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi blir 1 år i oktober.

Er det noe jeg burde kjøpt av dresser og jakker og sånnt nå som det er tilbud?

Dette er min første så vet ikke hva man trenger av vintertøy til dem når de er 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat handlet til min i dag. Han er 1 år i mai, og kjøpte vinterdress i str 2 år, så du kan vel kjøpe i str 86?? Det er jo veldig lurt, jeg kjøpte reimadress på barnas hus til 50% i dag, og sparte 700kr :) Så jeg er veldig fornøyd!! Sko tenkte jeg også på, men det er jo umulig å vite str på.... Ellers er jo regntøy og jakke også greit å kjøpe :)

Skrevet

Hei Luggen jeg har også en som blir 1 år i mai og skal i barnehage når vi får plass, så trenger både en god dress og gode støvler/sko. Enig med deg når det gjelder sko... Litt vanskelig å vite størrelse for høsten. Men når det gjelder dress. Det er en vinterdress du har kjøpt? Fra når tenker du å bruke den? Hvor stor er gutten din nå og hvilke størrelse bruker han nå?

Synes det er så lurt å kjøpe nå, men er så redd for at det blir feil størrelse så han ikke kan bruke det...

Skrevet

Jeg har kjøpt vinterdress ja :) Han har akkurat begynt å bruke str 80 nå, (ca 9,2kg og 74 lang) og HÅPER at 92 passer til vinteren igjen. Men de skal jo ha litt plass inni de, så noe får jeg nok brukt den, kan jo bare regulere med hva man har under... Det er jo ikke godt å si om den passer til sen høst, men jeg håper å bruke den da og ut vinteren. Hva bruker du i str til din nå? Og hvor stor er han? :)

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvor stor han er nå, men for en måned siden var han 8,7 kilo og 71,5 cm. Tror han har strekt seg litt, men ikke lagt på seg veldig mye. Kanskje på størrelse med din gutt? Litt mindre sannsynligvis.... Han bruker 74, men noen (få) plagg har vi begynt å bruke 80. Han er med veldig gjennomsnittlig av seg i klesstørrelser. Lurer derfor på om det vil holde med 86. På den annen side er det kjempedumt å måtte kjøpe ny dress fordi den andre ikke holdt gjennom vinteren...

Skrevet

Det er ikke lett nei..jeg ville heller kjøpt en som er litt stor enn en du kanskje kan bruke i to mnd, da blir det jo plutselig en dyr dress hvis du ikke får brukt den noe særlig, og må ha enda en. Vi bruker også endel overdeler og bodyer i 74 enda, men jeg kan nok snart bytte det ut. I ulldress, bukser og "utedress" bruker vi 80 nå. Kjøpte også en softshell jakke i str 92-98 til 50% :) Var såå mye fint, men føler jeg står som et spørsmålstegn i butikken. Må bare ta en sjangs rett og slett :) :)

Skrevet

Jeg tror jeg ville kjøpt 80 i Reima ihvertfall. Jeg har en jente som nettopp fylte et år og som bruker 74 i Reimatec. Og hun er normal i lengde og "tykkelse".

Med mindre du skal ha barnet i barnehage når det er ett år trenger det nesten ingenting. Skal det i barnehage er det lurt med en tørr og varm vinterdress og et par tørre og varme sko. Til høsten/våren er det lurt med en allværs dress og regntøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...