Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Nå har FF flytta EL datoen min 3 ganger! Jeg tror ikke på den, selv om mensen ikke har kommet og er snart på dag 50... Den stigningen jeg har å må jo være noe annet, siden jeg bruker å få stigning på 36,40 - 36,60 etter eggløsning... Forrige pp hadde jeg en kjemisk og da gikk tempen til 36,70 i to dager, til den gikk rett ned når jeg missta. Nå er jo tempen min rundt 36,90! Dessuten har jeg hatt litt rare småsmerter/stramninger i magen den sisste tiden, kansje 2 uker nå.. Lurer på hva det er, har jo teste negativt. Har vert innom tanken på cyste osv.. Hvordan er smerten når man har cyster da? Hvis testen min er negativ i morgen må jeg ringe legen og få time.. isj.. ikke noe morro!!
CI82 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Huff, så irriterende! Satser på at du er ca 10-12 dager dpo, jeg. Synes det er rart at EL-datoen har blitt flyttet igjen... Håper den høye tempen betyr at du er gravid, da. Cyster vet jeg ikkenoe om desverre. Lykke til!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2011 tok en test idag jeg, og den var veldig positiv gravid streken er mye sterkere enn teststreken da lurer jeg på hvor lngt jeg er på vei hehe.. Åhhh så godt!!
CI82 Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Å, så gøy!! Da var det jo positivt at TR aldri kom, hehe. Når testet du sist da, og fikk negativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå