Gå til innhold

Fyyyyyyyy...nå blir jeg sinna :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har FF flytta EL datoen min 3 ganger! Jeg tror ikke på den, selv om mensen ikke har kommet og er snart på dag 50... Den stigningen jeg har å må jo være noe annet, siden jeg bruker å få stigning på 36,40 - 36,60 etter eggløsning... Forrige pp hadde jeg en kjemisk og da gikk tempen til 36,70 i to dager, til den gikk rett ned når jeg missta. Nå er jo tempen min rundt 36,90! Dessuten har jeg hatt litt rare småsmerter/stramninger i magen den sisste tiden, kansje 2 uker nå.. Lurer på hva det er, har jo teste negativt. Har vert innom tanken på cyste osv.. Hvordan er smerten når man har cyster da? :( Hvis testen min er negativ i morgen må jeg ringe legen og få time.. isj.. ikke noe morro!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så irriterende! Satser på at du er ca 10-12 dager dpo, jeg. Synes det er rart at EL-datoen har blitt flyttet igjen... Håper den høye tempen betyr at du er gravid, da. Cyster vet jeg ikkenoe om desverre. Lykke til!

Skrevet

tok en test idag jeg, og den var veldig positiv :D gravid streken er mye sterkere enn teststreken :P da lurer jeg på hvor lngt jeg er på vei :P hehe.. Åhhh så godt!!

Skrevet

Å, så gøy!! Da var det jo positivt at TR aldri kom, hehe. Når testet du sist da, og fikk negativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...