Gå til innhold

Er det normalt å ha litt mage allerede i uke 10?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda...de 3 siste gangene har jeg hatt mage alt i uke 7-8 ... :S

Det er jo ikke barnet som synes da...

Er rett og slett mer luft + at magen og alt innholdet presses oppover og ut pga at barnet tar opp plassen nede bak skambeinet...

Men det er jo pga graviditeten, så gravid mage er det!

Morsomt, tenkte faktisk på å lage en trå på dette, jeg er 10+1 og føler at magen har begynt å ta form, kjenner d er endel luft også, men... d er jo helt merkelig dette her.. Gleder meg sååå til ultralyd, men har ikke fått time til det enda, så jeg må nok bare vente.. tror d blir mye venting fremover.

Lykketil ;)

Er det ikke fantastisk hvordan kvinnekroppen tilpasser seg den lille?

Selv om spiren bare er cm stor, så gjør kroppen seg klar til et svangerskap. Magen eser litt ut, selv hos den slankeste her.

Ikke mye, men akkurat sånn at vi selv merker det. Og kankje noen tror vi har spist litt mye i det siste ;-)

Annonse

Jeg er 10+4 i dag og har mage, spesielt på kvelden. Har ikke sagt noe til folk enda, men det begynner å bli vanskleig å skjule, de tror sikkert jeg har spist veldig godt i det siste, har jo det også. Er 2.gangs, første gang fikk jeg mage rundt uke 15 tror jeg..

Jeg er 9+2 og har ca like stor, i alle fall på kvelden, og hatt det en stund. Med forrige kunne en knapt se noe mage før rundt uke 13-14. Men da eset resten av kroppen ut i stedet, ble skikkelig rund i ansiktet allerede i uke 7-8 og litt bredskuldret rett og slett hehe.

Nå hadde ikke min mage akkurat rukket å bli flat siden sist heller da (eldstemann er 18 mnd), så det gjorde kanskje sist til at magen kom kjappere nå.

HI her.)

Tror faktisk at kroppsformer spiller en viktig rolle her og. Jeg er høy og slank og ifølge min lege har de høye mer plass inni seg og det tar mye lengre tid før det begynner å synes. Begynner å tvile på den teorien jeg, he he...

Takk for deres positive svar, vil selvfølgelig høre fra flere hvorden dere opplever magene deres:)

Jeg vil skjule graviditeten lengst mulig og vil ikke magen synes så tidlig...

for en flott mage du har.) du ser jo ut som du e lengre på vei. Jeg har også STOR mage og er 6+6 nå. Ser ut som jeg er lengre på vei enn jeg egnetlig er. Begynner nesten å lure på dt. Lykke til videre i svangerskapet:)

Annonse

Jeg håper det;) hehe

Jeg har iallfall fått mage - denne uka.

Er litt pinlig. Jobber med ei som er godt over halvveis, og synes jeg har større mage enn henne...hehe MEn ingen der som vet noe enda..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...