Gjest SweetMommy <3 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 jeg har legat med mens smerter og kynner i hele natt, flere med det i uke 37? jeg trodde noe var i gang men ikke noe fødsel enda...=( kan det ha vart modning? kan man gå lenge innen fødsel med disse mens smerterne? kan fastlegen strippe meg? eller må det vara en jordmor? vil bare føde nå...
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 nå begynner mens smertene igjen og kynnerne=( hvor mange netter til kan dette vare? ikke noen som vet?
♥ Mamma Mia ♥ Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Hatt det slik i 5, 6 uker nå jeg. Er en uke på overtid i dag. Fryktelig plagsomt
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 åhhh fy hva kjipt=( jeg sitter med et litet håp om fødsel men blir sikkert ikke før termin=( jeg er bare så plaget og gidder snart ikke mer...
Foccacia Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har hatt det sånn i 3 uker, er 38+3 nå. Til å bli sprø av
Mummimam Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg å våken til fem i natt før jeg sovnet... var skikkelig mensmurr med kynnere hvert 10 minutt, kjent litt igjen i ettermiddag og kveld, men ikke noe rytme/rutine i de. Har 25 dager igjen, så han kan godt vente litt, men samtidig håper jeg at jeg slipper å gå med verk i rygg og mage så veldig lenge til.. ubehagelig og hvertfall når det tar nattesøvnen....
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Beklager hvis jeg skuffer deg, men jeg har hatt det sånn i 2 uker nå.. Mange ganger blitt lurt til å tro at noe er igang, men så dabber det av igjen.. Kjedelig å gå sånn. Er forresten 37+3
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 jeg tenkte at det var sånn=( jeg er 37+4 idag og har 19 dager igjen så hadde egentlig ønsket at han kom nå da for jeg har så sinnsykt mye hvelser i føtterne og=( er bare så utrolligt lei nå. Men jeg fikk i meg 2 paracet igår kveld sånn at jeg fikk sove i natt i vert fall=) får bare ta litt paracet var kveld da, sånn at jeg får litt søvn før fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå