Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slo meg plutselig i dag at jeg er 12 dpo og det er ingen sjangse for at jeg er gravid.

Men det merklige er at det virker som kroppen min er enig!

Vanligvis på dette stedet i syklusen ville ha følt hovne pupper, bankende undeliv og kvalmebølger, til tross for at jeg aldri har vært gravid eller gått mer enn to dager over tiden.

Så da begynner jeg å lure, er det hele et skuespill i vårt eget hode.

Eller skjedde "det ting" som aldri festet seg?

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kroppen lurer oss en del ja :) og mye er ønsketenkning.. Har bare prøvd i 7 måneder nå men har hele tiden hver mnd kjent stikking, smerter i korsryggen, kvalme som komme å går , økt hvit utflod, menssmerter som har vart ukesvis. Og jeg har testet og testet men aldri fått så mye som et pluss frem.. nå har jeg ikke prøvd i det hele tatt på 2 måneder og har såvidt kjent noenting. så er nåkk bare skuespill i hodet mitt :) nå har ikke mensen vist seg på 136 dager så venter enda. har ikke testet siden 5 desember da, men da var den super negativ.

Skrevet

Kroppen har en merkelig måte å fungere på ja...jeg har symptomer hver måned jeg, etter eggløsning...noen ganger er det ømme bryster...noen ganger er det menssmerter i flere dager...jeg har vært kvalm og uggen flere ganger mens jeg venter på tanta...og det verste er at da går det gjerne både to og tre dager over tida før den kommer:(..tror vi noen ganger ønsker det så sterkt at vi kjenner for godt etter...!! Jeg har tenkt flere ganger at det faktisk har vært en liten begynnelse der, som ikke har blitt til noe mer - men det blir jo bare spekulasjoner...hadde vært fint hvis vi kunne testa positivt rett etter EL...de to ukene er laaaaange!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...