Gå til innhold

jeg trenger bruksanvisning på lille gutt,ikke lett dette her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 mnd,og jeg har måttet slutte å amme av div grunner. Han har brukt meg som smokk og kos heeele natten,og nå blir jeg gal,han sover jo ikke 1 time sammenhengende engang og bare 20 min x 3 på dagen. Helt utslitt jeg. I dag har han bare fått flaske. Han har vært syk i 4 dager,første friske dagen var i går. Men han drikker veldig lite mme. Har kun fått i han 3 sånne små avent flasker i dag,den siste nå på kvelden hadde jeg i litt grøt,men han drakk ikke opp hele. Han vil ikke ha grøt,ikke middags glass og nesten ikke noe frukt. Jeg føler jeg stresser med den flasken og maten dagen lang. Kan jo ikke holde på sånn.Blir helt utslitt. Så jeg trenger noen som er,har vært i samme situasjon som kan fortelle litt om deres mat døgn på 6 mnd gamle bebiser. Hva skal jeg gjøre??han virker jo sulten for han er små grinete hele tiden,men han skal bare ha pupp,og jeg kan ikke amme lengre dessverre. I natt holdt han på til klokken var halv 5 nekter å sove uten puppen.isj. Blir sliten av å prøve å gi han mat hele tiden,blir sliten av å tenke att han får for lite mat hele tiden. Bør jeg begynne¨å legge opp faste rutiner for mating??? kan noen hjelpe meg? Må jeg evnt ringe helsesøster?masse spørsmål og frustrasjon her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, må si jeg føler med deg. Det skakke være lett! Jeg har selv ei jente på 6 måneder som ikke kan sove uten puppen, men hun gir seg jo til slutt. I dag har hun vært spesielt urolig, og nesten ikke sovet hele dagen, bare knirka og klaga. Men så kom mannen min til å kjenne på underkjeven hennes, og der titta det opp to små riskorn! Så vi smurte på Dentinox, og en halv time senere sov ungen! Hun kommer nok til å våkne igjen, men det forklarer antakeligvis hvorfor hun har vært så ekstra urolig i det siste. Hun har også vært veldig "puppete", og har sikla mye. Kan det være tenner som er på gang hos gutten din? De har jo ubehag før tennene kommer ut, så kanskje det kan hjelpe å smøre på litt Dentinox?

Skrevet

Tusen takk for svar. Har kjent inni munnen hans,men ingen tenner i sikte,han har fått 2 nede. Han har i grunnen bestandig vært en puppe unge,og nå sliter jeg med å finne en rytme på spisingen hans :( og dette stresser meg mye,føler han spiser alt for lite og att det er derfor han er så grinete på dagen og sover dårlig på natten. Nei d er ikke lett dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...