Gå til innhold

Eniva eller Tyri til jenta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ok, da er dommen god nok til å skrinlegge disse. Fikk ikke helt medhold hos samboer heller, hoho. Nei, da får vil holde hos til de vi allerede har på ei liste. Ser ut til a de norske navnene er de som er og blir mest aktuelt, og jeg synes da det selv også.

Her er de andre navnene som vi tenker på;

Pauline

Cecilie

Cecilia

Synne

Sunniva

Solveig

Eline

Viktoria

Martine

Astrid.

Så da gjenstår det bare å få se vesla så vi får bestemt oss :) Favoritt akkurat nå er Cecilia og Synne.Bedre disse eller? ;)

Tyri blir for meg tyri-hans, så ikke akkurat noe pent jentenavn. Hvorfor ikke Tyra?

Eniva har jeg aldri hørt, men kan nok venne meg til dette! :)

Vet om en liten jente som heter Enova, synes nok det er hakket finere men..

Annonse

Dette var mye bedre navn!

Liker veldig godt: Astrid, Viktoria (men med c), Sunniva.

Liker: Eline, Cecilia, Synne.

Ok: Martine, Cecilie, Pauline.

Liker ikke: Solveig.

Stemmer på Astrid, Victoria eller Sunniva. Flotte, sterke navn alle tre! :-)

Jeg synes Tyri er kult, jeg da. Og Tyra er flott.

Av de andre forslagene liker jeg Synne, Sunniva og Pauline kjempegodt. Flotte navn. Lenge, lenge før det var aktuelt å få barn, tenkte jeg at jeg skulle få ei jente som skulle hete Synne. Mange år senere har jeg fått ei jente, men hun fikk et helt annet navn. Men jeg liker fortsatt Synne veldig, veldig godt.

Har ikke hørt Eniva før, men utrolig fin klang! Nydelig navn! Tyri, nei, det likte jeg ikke spesielt. Synne er også veldig pent, men mye mer vanlig enn Eniva og Tyri? Vil du ha et uvanlig navn så bør du ikke gi opp så lett - et hav å ta av ;o)))

Som nevnt så forkaster jeg de første forslagene i tråden, men legger meg på den lista som du ser lenger ned i tråden. Vi tar med lista på sykeshuset så får vi se hva vi ender opp med når vi får se vesla :) Vi må jo være enige også vi to ;) Storebror heter forsåvidt Håkon da, så da er det vel greit å bruke et annet norsk navn denne gangen også. Uke 38 fra mandag nå, så det er lika før ;)

Takk for mange tilbakemeldinger ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...