Mamma´n til lillemor Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei Jeg ammet lillemor fram til en gang i september mener jeg å huske. Og nå, 4 mnd etterpå er det fortsatt littegranne melk der. Når jeg klemmer så kommer det tykk mørk melk. Merker ikke noe til det, og har sjekka ca en gang i mnd. Jeg burde kanskje la være, men det irriterer meg litt egentlig. Hvor lang tid tok det før melka forsvant helt hos dere?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg sluttet å amme i juli (tror jeg), og det er det samme hos meg. Hvis jeg trykker kommer det fortsatt melk ut. Så aner ikke hvor lenge det kommer til å være der, men hadde vært greit om den forsvant helt snart ja;)
Trollemor75 Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg sluttet i november 2009 og det pipler fremdeles litt. Ironisk nok, med tanke på at jeg aldri hadde mye melk mens jeg ammet.
MღM Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Slutta å amme i august og fremdeles så kommer det litt...har lurt litt på jeg også hvor lenge det kommer til å vare.
Kamomilla80 Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har hørt at det kan vare kjempelenge, en venninne som var på mammografi fortalte at det nokså overraskende kom melk ut, selvom mammografien var noen ÅR etter at hun sluttet å amme. Dessuten sa mammografipersonalet at de hadde opplevd gamle damer som fortsatt hadde melk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå