Rose69 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg leser at mange sliter med barnets innsovning; vår baby på 6mnd slet med dette da han var vant til å sovne inn ved puppen (bjørnetjeneste!) eller vugging. Vi fikk tips om et homeopatisk middel som heter Viburcol.Og VIPS, nå sover han plutselig av seg selv.Virket umiddelbart.UTEN oppvåkninger om kvelden/natta.Kun pupp 1 gang. På eget rom og ny seng og alle greier!Det er ikke til å tro :-) Sliter fortsatt litt om dagen, men jobber med skrikemetoden sakte med sikkert.Men kvelden/natta er blitt bra. Kjøpes her: http://www.homeopatiforalle.no/
Mamma's Magic Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Vi er på 3. dagen med Viburcol, og jeg synes faktisk at jenta mi er mer hyper enn noen gang, jeg! Virka det med en gang for dere, eller måtte dere bruke det i noen dager? Vet du om man kan gi mer enn én kapsel? Jeg hadde virkelig troen på at dette skulle være redningen for oss, men nei da... Sukk!
Steget Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Dette middelet har jeg vært på utkikk etter, så kjempefint med lenke til nettbutikk! Jeg har lest om dette i Kjernesunn familie, de anbefaler å bruke det til tannfrembrudd og syke barn. Lille snuppa her sovner greit på kvelden, men tenkte å ha det i bakhånd når tennene kommer.
Karma! Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 til deg som mener ungen bli hyper av dette- Beroligende middler (t.o.m sove med.) kan gi totalt motsatt effekt- og man blir hyper i stedet. Så var jeg deg hadde jeg ikke gitt mer av dette. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå