rosene Skrevet 17. januar 2011 #1 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei hei jenter Da ska jeg endelig bli sunn.Har lagt på meg så sinnsykt mye. Lei av å sprekke hver gang,etter kun en dag .. Men denne gangen,så ska jeg virkelig klare det. Ska på badeland til fredag, men aldri i livet om jeg går i badedrakt,hvis jeg ikke har gått ned 5 kg minst. Så idag starter jeg min slankeblogg ..Kast dere på dere også,. jo flere vi er ,jo lettere blir det å holde motivasjonen oppe.. Jeg er 31 år, 160 cm høy,og veier nå hele 93-94 kg.. Jeg har spist idag; 1 brøds-skive med litt rekesalat., 1 eple slankesuppe Slankesuppen er kjempe god.,den gjør at du går fort ned i vekt. Det er samme suppen som dem bruker på sykhuset,til 2 bokser tomat 2 bokser brekk bønner 2,5 l vann 2 grønne paprika 3 store purreløker 1 kilo gullerøtter 1 halv hodekål 16 terninger Toro buljongterninger 2 ts. salt 1 ts pepper La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos. Dag 1 All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe. Dag 2 Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør. Dag 3 Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker. Dag 4 Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy. Dag 5 Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag. Dag 6 Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag. Dag 7 Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også. * * * Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn. Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først. Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene. Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142798465-slanke-dagbok-bli-med-du-ogs%C3%A5s%C3%A5-slanker-vi-oss-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå