<3 Fødeklar <3 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei hei... Dere som har den, er den for smal/liten? Er det samme åssen den ser ut skal uansett ha myke hådklær over, men den ser så liten ut?
ungmortil3 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ikke begynnt oå bruke den enda, men siden jeg kjøpte stellebord fra ikea måtte jeg hadde stellematte derifra også (de er lure slik). Den er nesten akkurat like stor som en standar stellematte, bare et par cm smalere. Helt grei i str syntes jeg .
<3 Fødeklar <3 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 Ja de er det:) Må du blåse den opp?
ungmortil3 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Ja må blåse den opp og kjøpe en pakke med trekk utenom, da får du to med i pakka.
lotte-liseliten Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Tenkte bare å tipse deg om stellematta fra jysk, koster 200 og er fiin synes jeg litt større, og er vanlig skumgummi inni det vanntette trekket. Ikke at det er noe galt m IKEA sin, er bare veldig fornøyd m den fra jysk
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er veldig glad i stellematta fra ikea Og så er den genial å ha med seg rundt i huset (har den på kjøkkenet/stua pga at badet er "langt" unna) og lett å pakke vekk. Synes ikke den er verken smal eller liten. Har trekk på, men bruker et håndkle over likevel. Anbefales!
tre-blir-til-fire Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Hei! Vi har stellematte fra Ikea på vår benk på badet, vår sønn som snart er 2,5 år ligger fortsatt på den. Den er ikke for smal, men den er jo selvfølgelig ikke lang nok til en 2 åring da, men hode, mage og rumpe for i alle fall plass :-) Matta er i alle fall kjekk å ha!
<3 Fødeklar <3 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2011 Da går jeg for den!) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå